A motorozás veszélyes üzem, de a keménykedés, mint ellenreakció nem biztos, hogy célravezető megoldás a közlekedés egy másik résztvevőjével szemben. Ezt a súlyos és fájdalmas leckét tanulta most meg hősünk, aki talán pont olyan felhőtlenül indult el motorozni, mint bármelyikünk egy szép napsütéses tavaszi napon.
Nem tudjuk, hogy mi lehet a videó előzménye. Simán elképzelhető, hogy motorosunk teljesen jogosan akadt ki a felvételt készítő autósra. De akár arról van szó, hogy figyelmetlen volt a sofőr, akár arról a meredek helyzetről, hogy tudatosan veszélyeztette a másikat – mondjuk úgy tanító célzattal – a rá érkező válaszreakció mindenképpen hibás volt.
Rendben, rendben. Én is volt már, hogy elképzeltem azt ahogy móresre tanítom az autós kollégát miután úgy éreztem, hogy rajtam múlt az elkerült baleset és nem rajta. De ennél tovább nem érdemes menni, mert akármilyen kemény fazon vagy: a kasztni őt védi. Jobb az ilyet elengedni és hagyni, hogy menjen a maga útján. Remélhetőleg úgysem akadtok össze soha többé. Na jó, elég a moralizálásból, nézzük meg hogy esik pofára a kolléga!
Ebből azért tisztán látszik, hogy miért is jobb, ha vezetés közben az útra és a forgalomra figyelünk, akár négy keréken gurulunk a családdal, akár puhatestű létformaként szeljük az utakat kedvenc motorunk nyergében. Reméljük, hogy a fickónak a csúnya beégéssel járó lelki traumán kívül nem esett baja.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »