Nagy bejelentést tett a Cagiva. Igazán talán senki nem számított arra, hogy az olasz márka visszatér a köztudatba, így nagy meglepetést okoztak ezzel mindenkinek. Ráadásul nem tökölnek, még idén bemutatnak egy új modellt, várhatóan az év végén. Ez valószínűleg azt jelenti, hogy a 2018-as EICMA show keretein belül fognak valami újat villantani. És nem is akármilyen irányba indulnak el vele…
A Cagiva név hallatán az emberek először talán a sportos Mitora, a Raptorra, vagy a dual-sport szegmens Elefantjára gondolnak, de nem ezeknek a motoroknak a szellemi örökségét kívánják tovább vinni. A cég az MV Agusta tulajdonában van és nekik nagyon, nagyon-nagyon más terveik vannak a névvel.
Az MV Agusta a Cagiva logó alatt egy olyan szegmensben próbál előre furakodni, ami az ő imidzsükbe jelen pillanatban nem igazán fér bele. Aki követi a mostani fejlesztési trendeket az nyilván kitalálta már, hogy nem cruiser vonalon erősítenek az olaszok, hanem az egyre megkerülhetetlenebbé váló elektromos motorkerékpár szegmenst veszik célba.
Az új modellel pedig már 2019-ben elő akarnak rukkolni. Nem kísérletezés, nem prototípus szintjén, hanem gyártásban. A céljuk nem kisebb, minthogy az olyan e-bike profilú brandekkel vegyék fel a versenyt, mint a Zero vagy az Alta. Az Agusta főnök Giovanni Castiglioni egyértelművé tette, hogy kis méretű, könnyű funbike-ok futnak majd a márkanév alatt, amik tervezésénél az off-road felhasználást tartották szem előtt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »