Honda CRF1000D Africa Twin DCT | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Az erő és a nyomaték mindenre elég, a DCT nagyon kényelmessé teszi a mindennapokat. Mára talán túl bonyolult lett és D üzemmódban kisebb gázoknál túl korán felkapcsol.
|
||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 8 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 5 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 44 | |
Futómű |
Aszfalton egyedül nagy fékezéskor túl puha az eleje, kanyarvadászatra inkább kellően feszesnek mondanám. Terepen maga a tökély – ameddig el nem kezdünk durváskodni.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
Komfort | 10 | 9 | |
Összesen | 40 | 37 | |
Biztonság |
Az egyetlen dolog, amit meg kell szokni, hogy önmagában ne használjuk intenzíven az első féket. De ez minden hasonló felépítésű terepre alkalmas motornál ugyanígy van.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 8 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 31 | |
Mindennapi használat |
A DCT a hétköznapi közlekedést nagyságrendekkel könnyebbé teszi. Szerpentines használatra még mindig nincs jó üzemmódja, ott manuálisan kell irányítani. Egy erősebb hátsó rugóstag kellene alá, és tökéletes lenne.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 9 | |
Kényelem utas | 5 | 3 | |
Szélvédelem | 5 | 2 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 2 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 3 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 40 | |
Költségek |
A DCT komoly felára ellenére nem rossz befektetés. A motor fenntartási költségei bemutatása óta már tiszták: szánni kell rá pénzt.
|
||
Ár | 10 | 2 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 9 | |
Mindösszesen | 200 | 161 |
Már csak a részletes műszaki adatok vannak hátra, illetve a kimarad képek és képaláírások. Lapozz egy utolsót!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »