| Honda CRF1000D Africa Twin DCT | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Az erő és a nyomaték mindenre elég, a DCT nagyon kényelmessé teszi a mindennapokat. Mára talán túl bonyolult lett és D üzemmódban kisebb gázoknál túl korán felkapcsol.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 5 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 44 | |
| Futómű |
Aszfalton egyedül nagy fékezéskor túl puha az eleje, kanyarvadászatra inkább kellően feszesnek mondanám. Terepen maga a tökély – ameddig el nem kezdünk durváskodni.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 5 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 5 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 8 | |
| Komfort | 10 | 9 | |
| Összesen | 40 | 37 | |
| Biztonság |
Az egyetlen dolog, amit meg kell szokni, hogy önmagában ne használjuk intenzíven az első féket. De ez minden hasonló felépítésű terepre alkalmas motornál ugyanígy van.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 8 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
| Összesen | 35 | 31 | |
| Mindennapi használat |
A DCT a hétköznapi közlekedést nagyságrendekkel könnyebbé teszi. Szerpentines használatra még mindig nincs jó üzemmódja, ott manuálisan kell irányítani. Egy erősebb hátsó rugóstag kellene alá, és tökéletes lenne.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 9 | |
| Kényelem utas | 5 | 3 | |
| Szélvédelem | 5 | 2 | |
| Pakolhatóság | 5 | 4 | |
| Terhelhetőség | 5 | 2 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 3 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 40 | |
| Költségek |
A DCT komoly felára ellenére nem rossz befektetés. A motor fenntartási költségei bemutatása óta már tiszták: szánni kell rá pénzt.
|
||
| Ár | 10 | 2 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 9 | |
| Mindösszesen | 200 | 161 | |
Már csak a részletes műszaki adatok vannak hátra, illetve a kimarad képek és képaláírások. Lapozz egy utolsót!
Cimkék:
Olvasónk, István az első idei nemzetközi seregszemle, a Motor Bike Expo kiállításán járt. Hozott nekünk egy csodálatos fotógyűjteményt.
Elolvasom »Hosszú vajúdás után ma hivatalossá vált: a Hungexpo idén lemondta a Budapest Motor Fesztivál megrendezését. Mi vezetett vajon ide?
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »