Vannak kínzó kérdések az életben. Ebből az egyik, hogy vajon miért olyan kicsi a Dávid szobor pélója, miközben minden más tekintetben az erő és a férfiasság tökéletes mintaképe? A másik, hogy mégis mire gondolhattak a Suzukinál, amikor a kis 150-es Intruder megkapta a gyártásra a zöld lámpát? Engedjétek meg, hogy lelőjek gyorsan két információt, mielőtt elszabadulnak az indulatok. A két kérdésből az egyikre van magyarázat, a motort pedig csak az indiai piacra szánták. Így itthon valószínűleg nem fog szembe jönni velünk. Hála istennek…
A milánói show után készített tízes listánkban is feltűnő lehetett az a pont, hogy a Suzuki csupán az SV650X-et vitte a kiállításra. Mellette sem más motor, sem sajtótájékoztató nem volt. Joggal merül fel a kérdés az emberben, hogy vajon mivel foglalták le magukat az utóbbi időben? Ezzel? Remélem, hogy nem.
Bevallom őszintén, amikor a legutóbb bemutattam ezt a motort a kiszivárgott képek alapján, akkor egy kicsit reménykedtem benne, hogy nem valósul meg. Természetesen hiba volt, hiszen az akkori információink egy kész, népszerűsítő brossúrából származtak, ami büszkén hirdette, hogy itt az új modern cruiser. De egy kicsit hittem a világ jóságában, hátha kiderül a tévedés. Az viszont nem volt. Pedig micsoda médiahack lett volna, ha a Suzuki csak szívatja a világot!
A valóság azonban más. A Suzukinál emberek dolgoztak azon, hogy ez a termék létrejöjjön. Megtervezték, kigondolták, ellenőrizték és volt valaki, aki erre az egészre rábólintott. Ez pedig a motorgyártás egyik legszomorúbb pillanata, hiszen a vállalatnak minden eszköze megvolt ahhoz, hogy valami jót alkossanak. Ehelyett csupán a nemtörődömség, és a vásárlók hülyének nézésének mintaszobrát sikerült megalkotni. Hiszen ezt arra szánták, hogy emberek pénzt adjanak érte. Azt, hogy örömüket leljék benne és elégedettek legyenek vele, kötve hiszem, hogy szem előtt tartották akár egy pillanatra is.
Ó, és a Dávid szobor himbilimbije? Természetesen sok eltérő elmélet van róla, de a legtöbb művészet-történetben jártas szakértő szerint egészen egyszerűen más volt a szépségideál Michelangelo idejében. A nagy méretű fütyköshöz korábban olyan képzeteket társítottak, mint a csúnyaság, bolondság, vagy a kéjsóvárság. Már az ideális görög férfi is racionális és komoly intellektussal bírt. Mivel a kicsi pénisz nem okozott olyan tébolyult vágyat eleink hite szerint, mint a nagy, a kisfarkú emberek hidegfejűek, logikusak tudtak maradni. Az Intruderre viszont nincs magyarázat, és kár is lenne rá vesztegetni a szót a továbbiakban.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »