BMW R nineT Racer | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás | Az erőforrás az R nineT családban jól megszokott lég-olajhűtésű 1’170-es boxermotor. Tökéletesen passzol a Racer stílusához, dinamikus és gyönyörűen szól. | ||
Teljesítmény | 5 | 4 | |
Nyomaték | 5 | 4 | |
Gázreakció | 10 | 8 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 41 | |
Futómű | A futóművét tekintve visszalépés az első R nineT-hoz képest. A sportos és a komfortos viselkedés közé sikerült behangolni. Terelgetéséhez biztos kéz kell. | ||
Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 2 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
Komfort | 10 | 5 | |
Összesen | 40 | 26 | |
Biztonság | A fékek is szolidabbak, mint az eredeti gépen. Nincs radiális nyereg felfogatás, de van ugyanúgy Brembo fékrendszer, elöl dupla tárcsával, amely erőteljes és pontos fékezést tesz lehetővé. | ||
Fék hatásfok | 10 | 9 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 4 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
Összesen | 35 | 30 | |
Mindennapi használat | Ez egy hamisítatlan café racer, amelynek a természetes közege nyilván a város és a közeli szerpentinek, ám a lassú araszolás inkább kínszenvedés vele, mintsem élvezet. A csekély forgalmú, esti órákban való városi csapatás és a kanyarvadászat való neki. Szerelmesnek kell lennünk belé, hogy a kényelmetlenségeit zokszó elviseljük. | ||
Kényelem vezető | 10 | 6 | |
Kényelem utas | 5 | 0 | |
Szélvédelem | 5 | 3 | |
Pakolhatóság | 5 | 1 | |
Terhelhetőség | 5 | 5 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 3 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 5 | |
Összesen | 55 | 38 | |
Költségek | A konstrukció már számos felhasználó alatt bizonyított, így horrorisztikus szervizköltségtől nem kell félni, legalábbis nem váratlan kiadásoktól. A fogyasztása a teszt során 7 liter körül alakult, de nyugodtabb használat mellett ez jóval kevesebb lehet. | ||
Ár | 10 | 7 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 4 | |
Összesen | 20 | 15 | |
Mindösszesen | 200 | 150 |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »