| BMW R nineT Racer | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | Az erőforrás az R nineT családban jól megszokott lég-olajhűtésű 1’170-es boxermotor. Tökéletesen passzol a Racer stílusához, dinamikus és gyönyörűen szól. | ||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 41 | |
| Futómű | A futóművét tekintve visszalépés az első R nineT-hoz képest. A sportos és a komfortos viselkedés közé sikerült behangolni. Terelgetéséhez biztos kéz kell. | ||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 2 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
| Komfort | 10 | 5 | |
| Összesen | 40 | 26 | |
| Biztonság | A fékek is szolidabbak, mint az eredeti gépen. Nincs radiális nyereg felfogatás, de van ugyanúgy Brembo fékrendszer, elöl dupla tárcsával, amely erőteljes és pontos fékezést tesz lehetővé. | ||
| Fék hatásfok | 10 | 9 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 4 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
| Összesen | 35 | 30 | |
| Mindennapi használat | Ez egy hamisítatlan café racer, amelynek a természetes közege nyilván a város és a közeli szerpentinek, ám a lassú araszolás inkább kínszenvedés vele, mintsem élvezet. A csekély forgalmú, esti órákban való városi csapatás és a kanyarvadászat való neki. Szerelmesnek kell lennünk belé, hogy a kényelmetlenségeit zokszó elviseljük. | ||
| Kényelem vezető | 10 | 6 | |
| Kényelem utas | 5 | 0 | |
| Szélvédelem | 5 | 3 | |
| Pakolhatóság | 5 | 1 | |
| Terhelhetőség | 5 | 5 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 38 | |
| Költségek | A konstrukció már számos felhasználó alatt bizonyított, így horrorisztikus szervizköltségtől nem kell félni, legalábbis nem váratlan kiadásoktól. A fogyasztása a teszt során 7 liter körül alakult, de nyugodtabb használat mellett ez jóval kevesebb lehet. | ||
| Ár | 10 | 7 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 15 | |
| Mindösszesen | 200 | 150 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Cimkék:
A MotoPartsShop.hu kínálatában megjelentek az Astone bukósisakok. Hatalmas választék és igen jó ár-érték arány jellemzi őket. Ismerkedjünk! (x)
Elolvasom »A legnagyobb kánikulában sem szabad kesztyű nélkül, esetleg papucsban motorozni. Az Alpinestars cipői és kesztyűi ilyenkor is megvédenek. (x)
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »