| BMW R nineT Racer | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás | Az erőforrás az R nineT családban jól megszokott lég-olajhűtésű 1’170-es boxermotor. Tökéletesen passzol a Racer stílusához, dinamikus és gyönyörűen szól. | ||
| Teljesítmény | 5 | 4 | |
| Nyomaték | 5 | 4 | |
| Gázreakció | 10 | 8 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 41 | |
| Futómű | A futóművét tekintve visszalépés az első R nineT-hoz képest. A sportos és a komfortos viselkedés közé sikerült behangolni. Terelgetéséhez biztos kéz kell. | ||
| Állíthatóság elöl | 5 | 0 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 2 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 9 | |
| Komfort | 10 | 5 | |
| Összesen | 40 | 26 | |
| Biztonság | A fékek is szolidabbak, mint az eredeti gépen. Nincs radiális nyereg felfogatás, de van ugyanúgy Brembo fékrendszer, elöl dupla tárcsával, amely erőteljes és pontos fékezést tesz lehetővé. | ||
| Fék hatásfok | 10 | 9 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 8 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 4 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 4 | |
| Összesen | 35 | 30 | |
| Mindennapi használat | Ez egy hamisítatlan café racer, amelynek a természetes közege nyilván a város és a közeli szerpentinek, ám a lassú araszolás inkább kínszenvedés vele, mintsem élvezet. A csekély forgalmú, esti órákban való városi csapatás és a kanyarvadászat való neki. Szerelmesnek kell lennünk belé, hogy a kényelmetlenségeit zokszó elviseljük. | ||
| Kényelem vezető | 10 | 6 | |
| Kényelem utas | 5 | 0 | |
| Szélvédelem | 5 | 3 | |
| Pakolhatóság | 5 | 1 | |
| Terhelhetőség | 5 | 5 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 3 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 55 | 38 | |
| Költségek | A konstrukció már számos felhasználó alatt bizonyított, így horrorisztikus szervizköltségtől nem kell félni, legalábbis nem váratlan kiadásoktól. A fogyasztása a teszt során 7 liter körül alakult, de nyugodtabb használat mellett ez jóval kevesebb lehet. | ||
| Ár | 10 | 7 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 20 | 15 | |
| Mindösszesen | 200 | 150 | |
Az utolsó oldalon találod a részletes műszaki adatokat!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A MotoPartsShop.hu kínálatában megjelentek az Astone bukósisakok. Hatalmas választék és igen jó ár-érték arány jellemzi őket. Ismerkedjünk! (x)
Elolvasom »A legnagyobb kánikulában sem szabad kesztyű nélkül, esetleg papucsban motorozni. Az Alpinestars cipői és kesztyűi ilyenkor is megvédenek. (x)
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »