A Triumph mondhatni egyedülálló volt a háromhengeres csupasz mezőnyben, egészen 2012-ig, amikor az MV Agusta bemutatta a 675 Brutalét. Aztán a Yamaha az MT-09 blokkjával olyan pofont adott a kategóriának, amelytől egyesek még csak most kezdenek feleszmélni. A Triumphnál is érzékelték, hogy lépniük kell, így a fejlesztések nyáron sem állhatnak le.
Új taggal bővítenék a Street Triple családot, így a sikeres 675-ös sem esne ki a játékból. Mellé jönne a palettára egy 800 köbcenti környéki sorhármassal ellátott változat, amely fenyegetést jelenthetne a Yamahának. A fejlesztés nem áll meg a nagyobb erőforrásnál – több vezetést segítő elektronikát és új műszerfalat is kap a 800-as újdonság.
Teljesen új motorblokkon dolgoznak az angolok, annak ellenére, hogy van már nekik készleten hasonló darab. A Tiger 800-ban dobogó szív megfelelő is lehetne, ám a karaktere nem illik a zabolázatlan, pörgős mezőnybe. Túl hosszú lökete miatt kevésbé lenne gazfickós az MT-09, vagy a Brutale 800-hoz képest. Ezért inkább nagyobb furattal dolgoznak majd a mérnökök, hogy büntetlenül emelhessék a fordulatszámot és javítsák a gázvételi reakciót. Az új modell érkezéséről még nem tudni pontos információt, de lehetséges, hogy már ősszel láthatunk valamit a kiállításokon.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »