Az információ röviden így szól: Marco Melandri 2015-ben ismét a motoGP-ben fog versenyezni, Alvaro Bautista csapattársaként, az Aprilia alakulatánál. Az elmúlt években a Superbike Világbajnokságban küzdő olasz pilóta a 2014-es évben sem volt eredménytelen: hat győzelmet és öt további dobogós helyezést szerzett. Korábban természetesen a királykategóriában is letette a névjegyét, hiszen 2002-ben világbajnok volt a 250-es kategóriában, míg 2005-ben másodikként zárt legfelső osztályban a Honda RC211C nyergében.
Melandri szerint: “Egy olyan lehetőséget kínáltak fel nekem, amilyenben eddigi pályafutásom során még soha nem vehettem részt – nevezetesen a nulláról felépíteni egy új csapatot és versenygépet. Eddig mindig már bevezetett motorokra ültem. Mivel már együtt dolgozom az Aprilia gyárral és a versenycsapattal is, nagyon várom ezt az új kihívást. Az Aprilia Racing többször bebizonyította már, hogy nagyszerű motorokat tudnak építeni – és azokat gyorssá is tenni! A céljaink pedig nagyon komolyak: versenytapasztalatokat szerezni, egyre javítani a 2015-ös versenygépet, miközben párhuzamosan fejleszteni a 2016-os prototípust. Nagyon kemény év áll előttünk, rengeteg kihívással – de mi készen állunk ezekre!”
Szeptemberben – amikor még csak Alvaro Bautista neve volt biztos – az Aprilia Racing már aláírta az együttműködési megállapodást a Gresini Racing csapatával – ennek értelmében pedig négy éven keresztül ők biztosítják a gyári olasz gépek versenyeztetését a motoGP-ben. “Marco Melandri szerződtetésével helyére került a kirakós játék legutolsó darabja. Elképesztően izgalmas napok és órák állnak mögöttünk, hiszen a Superbike Világbajnokság Losailben megrendezett utolsó futamától eljutottunk a jövő évi motoGP szezonig. Nagyon boldogok vagyunk, hogy Marco aláírt, mert az ő jelenléte biztosítja a programunk sikerét.” – mondta el Romano Albesiano, az Aprilia versenyigazgatója.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »