Harminc év nagyjából egy emberöltőnyi idő, ennyi ideje mutatták be az első Kawasaki Ninját, a GPZ900R nevezetű sportgépet. Egy születésnap mindenkinél fontos esemény, nincs ez másként a motorgyáraknál sem – illik megünnepelni az évfordulót és ehhez méltó módon fel kell öltözni. A Kawasaki idén már a harmadik modelljét öltözteti díszbe, hogy egy kicsikét kitűnjenek a szokásos sorozatból. A ZX-10R és a ZX6R után a legnagyobb és legerősebb bringájukat vágták puccba.
A harmincas szám több esetben is visszaköszön majd az évfordulós példányon – mindössze háromszáz darab készül a limitált kiadásból és az amerikai piacon háromszáz dollárral kerül majd többe az alapváltozatnál. Ezért a pénzért különleges fényezést és a harmincadik évfordulót jelölő plaketteket kapunk – nem túl nagy összeg ez a néhány száz dollár egy márkafetisiszta számára a speciális vörös-szürke színvilágért és az arany színű kiegészítőkért cserébe.
A kétszáz lóerős ZZR1400 birtokolja jelenleg a legjobban gyorsuló szériában gyártott motorkerékpár címét. Hogy az ünneplőben való száguldás biztonságos maradhasson, ezért ebben a modellben is megtalálható a Kawasaki által fejlesztett menetdinamikai szabályzási rendszer. A KTRC mellett az üzemmód választóval lesz teljes az állandó kontroll az erőtől duzzadó négyhengeres Ninja nyergében. Aki szeretne egyet a saját garázsában tudni, az időbe vegye fel a kapcsolatot egy kereskedővel, mert bizonyára gyorsan elkapkodják majd a sorszámozott példányokat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »