Eltávozott közülünk Massimo Tamburini, a motorkerékpár tervezés nagy alakja – nem tudott tovább küzdeni a rák ellen, hetven éves volt. Ő volt az egyik alapítója a Bimotának 1973-ban, Tamburini neve adja a márka harmadik szótagját. Rengeteg újítás köszönhető neki a motorkerékpárok történetében, mint például az egykarú lengővilla, vagy a ma is oly divatos ülés alá húzott kipufogó.
Az MV Agustának olyan legendás motorokat tervezett, mint az F4 és a Brutale sorozat. Az egész munkásságáról napokig lehetne mesélni – hosszú időbe telne, mire mindent alaposan bemutatnánk. A formatervezést művészi szintre emelte, számos alkotása szerepelt a Guggenheim Múzeum termeiben, a Motorkerékpár, mint művészet című kiállításon.
Nyugodjon békében, emléke előtt tisztelgünk munkásságának néhány képével.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »