A szükséges plusssz

Teszt: Honda SH150i ABS
2012. november 18., vasárnap - Macko

A Honda igen széles modellpalettáján a motorozás minden területére kínál megoldást. A városi közlekedés egyik legjobb alternatívája a megújult SH robogó. A hazánkban újnak számító 150-es blokkal próbálhattuk ki.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (7 hozzászólás)

verpe -

Végre egy videós teszt!

Futómű szempontjából szerintem a 300-asra nem lehet panasz.

 


verpe -

Csak nekem húz a pénztárcám inkább egy 400eFt-os, 50es, 2 ütemű Liberty felé?

Nem kevés az árkülönbség.

Persze kinek mik az igényei.


Macko -

A 300-asnak jobb a futóműve, mint a 150-esnek. Vastagabb telók, hosszabb rugóutak.

Viszont szerény véleményem szerint ez a motor teljesen más kategória, mint egy 50-es Liberty. Nem egy liga. Azzal nem vihetek utast, nem mehetek autópályán, de még az M0-on sem…


Szelid.motoros -

 Hello! Az SH150 és a SH300 teljesen más dimenzió. Nekem van egy fekete SH300 ABS (bár a héten már a Dreamben árulják mert kategóriát váltok), és az nemcsak városi/elővárosi közlekedésre, hanem akár kisebb túrákra (napi 400-500km) is simán használható akár 2 személlyel+hátsó dobozzal le lehet vele ugrani a Balcsira, tartósan tartható vele a 120/130 km/h, egyedül mentem már vele óra szerint 145-öt. Amikor a Balcsi körül mentem vele 80-90-es átlagot akkor 2,9l/100km-es fogyasztást produkált. Budapesten városban pedig 3,2-3,6 között szokott lenni a fogyasztás, úgy hogy megyek vele mint a meszes és 110kg vagyok. Ja és nem utolsó szempont, hogy külsőre akkora mint egy 50-es, keskeny/rövid így a dugóban bárhol efér vele az ember és simán befér a garázsba a kocsi elé/mögé (ahova egy Suzuki Burgman/Yamaha XMax vagy más hasonló nagytestű robogó már nem)


Macko -

Milyen paraméterekkel árulod?

No és mire váltasz helyette?


vitahum -

 A motor, és a technika mintha a PCX-ből jött volna.


Macko -

Nézegesd át a technikai adatokat. Hangoltak az erőforráson is: a 125-ös SH nem egyezik sem a saját elődjével, sem a PCX-szel teljesítményben. A stop-and-go rendszer ugyanaz, csak az ülésből lett kivéve a foglaltság-érzékelő: ez akkor is leáll, ha a motor mellett állsz. 🙂


Előző bejegyzés

Két deci profizmus

2012. november 15., csütörtök
Teszt: KTM 200 Duke

Következő bejegyzés

Nincsenek véletlenek

2012. november 21., szerda
Videóteszt: Nolan N104 bukósisak

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt