A tapasztalt motorosok pontosan tudják, hogy a jó bor finom és egészséges, de semmiképpen nem illik össze a motorozással. Hiszen a legkisebb alkoholos befolyásoltság is oly mértékben rontja motorvezetési képességeinket, hogy csak a legnagyobb idióták próbálják meg összekeverni a kettőt.
Guenter Schloz művész úrnak mégis sikerült tökéletes összhangot teremtenie a borosüveg és a motorkerékpár között. Újrahasznosított fémből (talán valóban motor volt egykoron?) készített borosüveg-tartója ugyanis tökéletesen illik egy motoros baráti társaság asztalára. Én legalábbis oda tudom képzelni, miközben a cimborákkal beszélgetünk az együtt megtett kilométerekről…
A dísztárgy megvásárolható az Amazon US oldalán, az ára 80,99 amerikai zöldhasú (mai árfolyamon szűk 20’000.- forint), ami talán kicsit borsos, na de mégis dísz- és műtárgy, és legalább kapcsolódik kedvenc hobbinkhoz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
“mi van ha bukok egy olyan géppel,mint mondjuk egy BMWR1200R?”
Elkopik a szelepfedél. Vagy jobb esetben a szelepfedél védö.
Lehet rá újat venni, de legalább az idomot nem kell fényezni.. 🙂
Köszi a visszajelzést!
Tényleg nagyon örülök, hogy ilyen hatást vált ki a munkánk. Amúgy jó úton jársz: minél több motort próbálsz ki, annál kerekebb világnézeted lesz. Aztán egyszer hátha kollégák leszünk! 🙂
Kollégák biztos nem leszünk–dokmunkas.blog.hu–nincsenek ilyen ambícióim,de ha lennének is,már túlkoros vagyok az ujrakezdéshez—csak szeretem a motorokat,szeretek motorozni.
http://dokkmunkas.blog.hu/
mélyre hajoltam…
Ne terjesszétek,hogy ekkora állat bírok lenni!!! A saját blogom “nevét” se tudom leírni–ember!!! ez már az öregkori elhülyülés lehet!(mondott valami hasonlót az asszony is múltkor,…)
Amúgy köszi,hogy vetted a fáradtságot a javításhoz!
Örülök,ha tetszik,bár sajnos “egyéb” okok miatt nem írom már jó ideje és lehet,hogy ez így is marad.
…a diesel motort építő ember sorozata is–vele mi van?
Jelentem, élek, és a motor is formálódik. Sőt!!! A csendet tekintsük egy olvasói böjtnek, ami után -remélhetőleg- nagy durranás következik. Mikor? Hát…nem kell már sokat aludni! Addig is: http://www.dieselbike.blog.hu 
Reméltem is,hogy lesz folytatás!
Mint ottani kommentemben is írtam az miatt a cikksorozat miatt “szoktam ide” és lettem regisztrált tag.
A “hűbammeg” óta én sem mentem a motorral, de Zoli lassan teljesen elkészül vele. Úgyhogy tényleg hamarosan következik a Dairal nagy tesztje, amit baromira várok én is!
Köszönöm, akkor is jól esett…
Fel is merült bennem, már korábban is, érdemes lehet majd még (ha esetleg építenék valamit) online tenni azt? Akár kevesebb részben, nagyobb átfogással, de mondjuk előre megtárgyalni az egyes megteendő lépéseket.
A te válaszodat borítékolnám, inkább kérdés ez a többiek felé. Bár az akkori szavazás részben erre is adott némi választ…
Persze az nem hírportál jelleget feltételez, hanem közösség szervezőit.
Mint már írtam,nem vagyok műszaki ember és engem,mint tipikus “végfelhasználót” nagyon le tudott kötni a motor születése a felmerülő problémák és azok “leküzdése”. Jó volt na. Meg biztos jó lesz a következő is!
Mackó!
Jó pár motort azért próbáltam és próbálok ki–bár idén biztos nem akarok váltani–mert érdekelnek a tesztjeid után.(holnap 10-re megyek az er6n próbavezetésre) A “teszteléseimhez” való hozzáállásom,a szempontjaim,véleményalkotásom nagyon megváltozott mióta a ti tesztjeiteket olvasom(még L.Ádám dolgait szeretm a Sport Motor-rol). Úgy értem,hogy az itt “tanult” szempontok alapján próbálom értékelni a tapasztalt dolgokat egy géppel kapcsolatban,figyelembe véve a saját igényeimet és “motorozni tudásomat”—sok esetben értékelődik át a kezdeti lelkesedés!
Ugyhogy köszi!
Most nem bunkóságból—de minek szavaztattátok meg az olvasótábort?
72%–Motortesztek! Amúgy is abban vagytok a legjobbak,
Még a héten lesz motorteszt is, lehet hogy kettő is.
Sőt, jövő héten is. 🙂
Közben azonban mindenképpen kell gondolni arra a 9 százalékra is, aki színes kishírekre kíváncsi. 🙂
OK! Csak “szivóztam” cseppet!
Mint mostanra már rendszeres és lelkes olvasótok,talán javasolhatnák pár témát,ami esetleg nem csak engem érdekelne–arra az esetre,ha éppen nincs uj gép teszt.
Mi van például a Romet témával? Volt az a rövid kis teszt a gépről,azóta sem hallani róla,pedig lehet,hogy sok embernek tetszene a gép!
Nagyon jó volt a diesel motort építő ember sorozata is–vele mi van?
Volt vagy tíz éve(nem tudom pontosan) valami magyar ötvenes kismotor gyár “kezdemény”–már a nevére sem emlékszem,de akkoriban mindenki azt írta,hogy nem is rossz a gép. Aztán mélységes csend!
Vagy például egy olyasmi–lehet,hogy hülyeségnek hangzik–,hogy mi van ha bukok egy olyan géppel,mint mondjuk egy BMWR1200R? Mi történik a hengereivel,mennyit bír a boxer ilyenkor,hogy lehet megvédeni,……?
Meg még lehetne sororolni!
Ne érts félre nem “belepofázni” szeretnék,mert,hogy Balogh Tiby örökbecsü szavaival éljek,”amúgy minden fasza”,csak ezek a dolgok úgy érdekelnének és hát kitől kérdezzem,ha nem a szakembertől!