Csípőprotézis

Futómű
2011. április 22., péntek - Macko

A történet főszereplője a saját motorom, illetve az a mondás, miszerint a legjobb is lehet még jobb.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Morocco Desert Challenge, 4. nap: lassan, de hiba nélkül

Morocco Desert Challenge

Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Helmets on -

“45’000 kilométer”

 

Nem az a kérdésem hogy hova….hanem hogy mikor?


Macko -

Ez több mint két év termése. Két olyan évé, amikor még pénzem és időm is volt motorozni. Sőt, munkaügyeimet is nagyrészt motorral tudtam intézni. Autót alig használtam, így mindenféle túra nélkül stabilan havi 1000 kilométer fölött mentem.

Egyébként meg ez csak a Gésa futásteljesítménye, amúgy évi 35’000 körül tettem meg két keréken.

Sajnos ez a helyzet idénre erősen megváltozott, 2011-ben örülnék olyan 10 ezernek is mindennel együtt…


Helmets on -

Már értem…

 

“örülnék olyan 10 ezernek is mindennel együtt”

 

Hát én is

 


manko92 -

Szegény Gésa néha igényelné az ALAPOS  pancsolást!

Hány km. van most benne?


Macko -

Kicsivel 103 ezer fölött jár.

Tudnád, hogy most mennyivel tisztábban tartom, mint a korábbi években! 🙂

Igazság szerint ami nagyon fontos, az a fékek azonnali tisztítása sarazás után. Korábban pusztítottam el elég hamar betétet azzal, hogy sarasan közlekedtem vele.

Egyébként a télen Eko darabokra szedte a motort. A nem látható helyeken szerencsére nagyon szép állapotban van minden, úgyhogy remélem, még sok évet eltölthetünk együtt.


Előző bejegyzés

Botox-kúra

2011. április 13., szerda
Teszt: BMW R1200R Classic

Következő bejegyzés

24 óra a motorod nyergében – képes vagy rá?

2011. április 26., kedd
Teljesítménytúra

Ezeket olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

2019. április 24., szerda

Mit tud egy 650-es sporttúra motor, hogyan bizonyított ennyi éven és kilométeren keresztül? Videós használtmotor-tesztünkből kiderül.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Legyél te is Űrdongó: Astone Elektron bukósisak menetpróba

2019. április 22., hétfő

Az Astone Elektron nem elsősorban a hosszú távú túrázásra lett tervezve, de vagány külseje mellett meglepően jónak tűnt motoron kipróbálva is.

Elolvasom »
Termékbemutató

Mi a jobb városban? E-bike, 50-es robogó vagy nagymotor?

2019. április 15., hétfő

A legsűrűbb budapesti forgalomban próbáltuk ki, hogy egy Benelli Achle E-bike, egy Keeway Zahara 50 robogó vagy egy Benelli TRK502 gyorsabb-e?

Elolvasom »
Városi közlekedés

Amikor megjavul a váltó egy egyszerű olajcsere nyomán

2019. április 12., péntek

Saját BMW F800GS-em közel két éves nyűgjét sikerült meggyógyítani. Pedig mechanikailag nem nyúltunk a motorhoz, csak egy olajcsere történt...

Elolvasom »
Technika

Hirdetés