Csípőprotézis

Futómű
2011. április 22., péntek - Macko

A történet főszereplője a saját motorom, illetve az a mondás, miszerint a legjobb is lehet még jobb.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (5 hozzászólás)

Helmets on -

“45’000 kilométer”

 

Nem az a kérdésem hogy hova….hanem hogy mikor?


Macko -

Ez több mint két év termése. Két olyan évé, amikor még pénzem és időm is volt motorozni. Sőt, munkaügyeimet is nagyrészt motorral tudtam intézni. Autót alig használtam, így mindenféle túra nélkül stabilan havi 1000 kilométer fölött mentem.

Egyébként meg ez csak a Gésa futásteljesítménye, amúgy évi 35’000 körül tettem meg két keréken.

Sajnos ez a helyzet idénre erősen megváltozott, 2011-ben örülnék olyan 10 ezernek is mindennel együtt…


Helmets on -

Már értem…

 

“örülnék olyan 10 ezernek is mindennel együtt”

 

Hát én is

 


manko92 -

Szegény Gésa néha igényelné az ALAPOS  pancsolást!

Hány km. van most benne?


Macko -

Kicsivel 103 ezer fölött jár.

Tudnád, hogy most mennyivel tisztábban tartom, mint a korábbi években! 🙂

Igazság szerint ami nagyon fontos, az a fékek azonnali tisztítása sarazás után. Korábban pusztítottam el elég hamar betétet azzal, hogy sarasan közlekedtem vele.

Egyébként a télen Eko darabokra szedte a motort. A nem látható helyeken szerencsére nagyon szép állapotban van minden, úgyhogy remélem, még sok évet eltölthetünk együtt.


Előző bejegyzés

Botox-kúra

2011. április 13., szerda
Teszt: BMW R1200R Classic

Következő bejegyzés

24 óra a motorod nyergében – képes vagy rá?

2011. április 26., kedd
Teljesítménytúra

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 30. rész: Héreg-Bajna felfestései

2020. augusztus 12., szerda

A híres Héreg-Bajna szakasz egyik íve megszolgálta a "halálkanyar" nevet. Most idehaza újszerű felfestésekkel igyekeznek segíteni a motorosokat.

Elolvasom »
Motorozási technikák

Motochargebar motoros töltő: tartósteszt tapasztalatok

2020. augusztus 09., vasárnap

Korábban bemutattunk egy új magyar terméket: a Motochargebar vezeték nélkül tölti és tartja a telefonodat. Jönnek hosszabb távú tapasztalatink!

Elolvasom »
Termékteszt

Kawasaki Versys 650 (2020) teszt: megállja még a helyét?

2020. augusztus 06., csütörtök

Meglehetősen hosszú ideje, hatodik éve van közel változatlanul piacon a Kawasaki közepes túraenduroja, a Versys 650. Vajon labdába rúghat még?

Elolvasom »
Új motor teszt

Alpinestars Tech-Air 5: a csúcs univerzális motoros légzsák

2020. augusztus 02., vasárnap

Bármilyen kabát alá felveheted, nem kell drótokkal bajlódni, és beépített kemény gerincvédője is van. Mindez megfizethető áron. Ez a Tech-Air 5!

Elolvasom »
Biztonság