A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!
Elolvasom »A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.
Elolvasom »Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?
Elolvasom »Az MV Agusta Brutale 1000 RR a maximalisták motorja: a valaha volt legerősebb, de legjobb aerodinamikájú és futóművű csupasz gép is egyben.
Elolvasom »Meglehetősen hosszú ideje, hatodik éve van közel változatlanul piacon a Kawasaki közepes túraenduroja, a Versys 650. Vajon labdába rúghat még?
Elolvasom »Ismét a felső-középkategóriába lépett az olasz Benelli márka, mégpedig egy egészen gusztusos csupasz motorral. Lássuk, hogy sikerült az új 752S!
Elolvasom »A Honda máris frissítette néhány éve piacra dobott A2-es zsebcirkálóját. A változások mind csak előnyére váltak. De pontosan mik ezek?
Elolvasom »A BMW a "kalandmotor" kategóriába sorolja F 900 XR nevű újdonságát. Ez azonban tévedés, mert egy parádés középkategóriás túragépről van szó.
Elolvasom »Közös videóban mutatjuk be a NIU UQi GT Pro és NIU MQi+ Sport modelleket, amelyek egyaránt megfelelnek a magyar állami pályázat feltételeinek.
Elolvasom »Megint visszatért egy hajdan legendás márka: a Lambretta robogók világszerte ismertek voltak. Kipróbálhattuk a friss V125 Special modellt.
Elolvasom »Két motor, amely valahol ugyanazon vásárlók kegyeiért száll harcba. Hasonlóak, mégis eltérőek. Vajon melyik a jobb: a Yamaha vagy a KTM?
Elolvasom »Az Africa Twin páros külsőre alig változott, azonban rengeteg mindenben fejlődött. Az alapváltozat és az Adventure Sports egyszerre járt nálunk.
Elolvasom »