Az osztrák-kínai márka egészen pofás és jól sikerült kis vassal lépett be a "Monkey-business" világába. Lássuk, milyen lett a Crossfire 125 XS!
Elolvasom »Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!
Elolvasom »A BMW klasszikus modelljei között ismét van cruiser. Az R 18 egészen elképesztően mellbevágóra sikeredett - érdemes alaposan megismerkedni vele!
Elolvasom »A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!
Elolvasom »A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.
Elolvasom »Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?
Elolvasom »Az MV Agusta Brutale 1000 RR a maximalisták motorja: a valaha volt legerősebb, de legjobb aerodinamikájú és futóművű csupasz gép is egyben.
Elolvasom »Meglehetősen hosszú ideje, hatodik éve van közel változatlanul piacon a Kawasaki közepes túraenduroja, a Versys 650. Vajon labdába rúghat még?
Elolvasom »Ismét a felső-középkategóriába lépett az olasz Benelli márka, mégpedig egy egészen gusztusos csupasz motorral. Lássuk, hogy sikerült az új 752S!
Elolvasom »A Honda máris frissítette néhány éve piacra dobott A2-es zsebcirkálóját. A változások mind csak előnyére váltak. De pontosan mik ezek?
Elolvasom »A BMW a "kalandmotor" kategóriába sorolja F 900 XR nevű újdonságát. Ez azonban tévedés, mert egy parádés középkategóriás túragépről van szó.
Elolvasom »Közös videóban mutatjuk be a NIU UQi GT Pro és NIU MQi+ Sport modelleket, amelyek egyaránt megfelelnek a magyar állami pályázat feltételeinek.
Elolvasom »