Végre: MV Agusta Brutale 1000 RR teszt a Hungaroringen

Versenypálya teszt
2020. október 21., szerda - Macko

A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , , ,


Hozzászólások (1 comment)

Katonás stílust képvisel a 2021-es MV Agusta Rush – Onroad.hu -
[…] A 998 köbcentis, soros négyhengeres Brutale 1000 RR szokásos módon, sokkolóan erős. 212 lóerő 13.000-es, torokból üvöltő fordulaton és 116,5 newtonméter forgatónyomaték 11.000-nél. Nem kérdez sokat. […]

Előző bejegyzés

Az előítéletek ledöntője: Brixton Crossfire 500 teszt

2020. október 14., szerda
Új motor teszt

Következő bejegyzés

BMW R 18 First Edition teszt: Egy igazi ikon születése

2020. október 27., kedd
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

Keeway V302C teszt: Egy kicsi, de nagyon bátor lépés

A Keeway meg merte tenni, hogy újra V2-es erőforrással szereljen egy vadonat új modellt. A V302C ráadásul kapható 125-ösben is!

Elolvasom »
Új motor teszt

MBP M502N teszt: Elsőre közel hibátlant!

2022. augusztus 22., hétfő

Az MBP ismét régi receptet követ: egykori olasz márkát támaszt fel kínai tőkével és munkával. Az M502N viszont elsőre remek lett!

Elolvasom »
Új motor teszt

Honda ADV350 teszt: A tökéletes középpályás?

2022. augusztus 20., szombat

A Honda első pillantásra megint meglévő modelljeiből pakolt össze egy újat. Az ADV350 azonban több, mint ígéretesnek tűnik.

Elolvasom »
Új motor teszt

Dörömböl a jövő: Energica Eva Ribelle RS (2021) teszt

2022. július 23., szombat

A nagy teljesítményű elektromos motorok életképessége eddig elég kérdőjeles volt. Az Energica Eva Ribelle RS ezen akar javítani.

Elolvasom »
Új motor teszt