Hogy rohan az idő! Már három éve volt, hogy rám delegálták a Honda legkisebb lázadóját, amit olyannyira jó szívvel őriztem meg emlékeimben, hogy rá is melegítettem az egyik kollégámra, amikor a nagylányai kirepülése után nyugodt vérmérsékletéhez keresett újrakezdő motort.
A Honda idénre elérkezettnek látta az időt, hogy a Rebel is megkapja az 500-as modellcsalád 2019-ben bevezetett újdonságait, egyben kijavítson néhány apró “hiányosságot”. Így bátran és jó érzékkel nyúltak a futóműhöz és a műszeregységhez, hogy számomra a két legfontosabbat említsem. Ezek anélkül is azonnal feltűntek, hogy előtte megnyitottam volna a sajtóanyagot.
A Honda Rebel jó érzékkel maradt az A2-es kategóriában, gyakorlatilag versenytárs nélkül. Ha majd kijön belőle az 1100-as verzió, akkor annak már rendesen fel kell kötnie a gatyáját, mert olyan komoly mezőnybe érkezik, amit a Harley – Indian – Triumph ural jelen pillanatban. A “kis” Rebel 500-as pedig úgy jó ahogy van: továbbra is kezes, boldogság-mámorban vezethető, stílusos gép – csak ezt most még meggyőzőbben adja elő.
Cimkék:
A Büse, Oxford, Shad, Falco és Vemar márkákat importáló Motocity Budapesten is nyitott egy üzletet. Beugrottunk az Üllői út 555-be szétnézni.
Elolvasom »Folytatva a múltkori gyorshajtásos témánkat, boncolgassuk kicsit a felelősség kérdését, illetve ismerjük meg alaposabban a Véda rendszert!
Elolvasom »A KSR csoport teljesen ugyanarra a műszaki alapra két teljesen más jellegű 125-ös motort dobott piacra. Lássuk, milyenek lettek!
Elolvasom »Elképesztő árubőség és magas szakértelemmel összeválogatott termékek hada jellemzi a cseh tulajdonú MOTOZEM áruházat.
Elolvasom »Az angol motorkerékpár gyártás 140 éves története egy helyen. Beszámolónk a brit Nemzeti Motokerékpár Múzeum érdekességeiről sok fotóval.
Elolvasom »Az alig néhány éve létező márka 2023-ra olyan parádésan sikerült klasszikussal rukkolt ki, hogy az hihetetlen. Ő a Cromwell 1200.
Elolvasom »