A bajorok nem érték be azzal, hogy belepattintották a ShiftCam blokkot az RS modellbe. Azt akarták, hogy a sporttúra boxer mindenhol fejlődjön!
Elolvasom »A mondás szerint olcsó húsnak híg a leve. A Keeway TX 125 Enduro a piacon kapható talán legolcsóbb hasonló motor. Na de vajon mennyire "gagyi"?
Elolvasom »Igazából csak egy ráncfelvarrást eszközölt a Benelli jól sikerült A2-es túraenduro modelljén. A TRK 502 X mégis érezhetően jobb motor lett.
Elolvasom »Az osztrák-kínai márka egészen pofás és jól sikerült kis vassal lépett be a "Monkey-business" világába. Lássuk, milyen lett a Crossfire 125 XS!
Elolvasom »Megjelenésében klasszikus, műszakilag viszont egy ízig-vérig versenypályára született motor az új Superveloce 800. Úgyhogy ott is teszteltük!
Elolvasom »A BMW klasszikus modelljei között ismét van cruiser. Az R 18 egészen elképesztően mellbevágóra sikeredett - érdemes alaposan megismerkedni vele!
Elolvasom »A 208 lóerőt tökéletesen csak versenypályán lehet kihasználni. Ebben a tesztben erre kerül sor. De bemutatjuk a Brutale limitált változatát is!
Elolvasom »A Brixton teljesen friss márka, amely igazán dinamikusan fejlődik. A Crossfire 500 pedig nem csak külsejével, de szolgáltatásaival is meglepett.
Elolvasom »Szélvédelem nincs, ellenben van egy kompresszorral megtolt, 200 lóerős blokk. A Kawasaki ZH2 ultraagresszív kell hogy legyen. De vajon az is?
Elolvasom »Az MV Agusta Brutale 1000 RR a maximalisták motorja: a valaha volt legerősebb, de legjobb aerodinamikájú és futóművű csupasz gép is egyben.
Elolvasom »