Azért volt igazán nagy húzás a Moto Morinitől a 650-es X-Cape, mert kínai háttér ide vagy oda, a jól sikerült budget enduro úgy visszarugdalta a motorosok fejébe a márkát, hogy arra valami elcsépelt focis hasonlatot kellene hoznom. De azt meg azért már mégsem! Lényeg, ami lényeg: a gyártó számítása bejött.
Annyira bejött, hogy nem csak sikerült szájon át újra lélegeztetni a márkát, hanem a típus jól mérhető európai szintű eladásokat produkált. Ami egyébként nekünk is tetszett, amikor nálunk járt teszten. Ezen írás szerzőjét, az egyszeri V-Strom tulajdonost például már az értelmezhető szélvédelemmel és egyszerű pleximagasság állítással kenyérre kenték. Az én jól megbízható, bejáratott típusom ugyanis ezeket nem tudja. Na, és akkor jöhet a nagytesó!
Ez még csak néhány kémfotó, de ahhoz képest, hogy eddig csupán néhány grafika látott róla napvilágot, egészen kész állapotúnak mondanánk. Az a haspáncél mégiscsak arról árulkodik, hogy itt valamit komolyan vettek a fiúk. A kipufogó kifejezetten igényes és egy féken a “Brembo” felirat mindig ígéretes. Majdnem mindig. Általában. De legalább időnként! A blokk saját fejlesztés. Leánykori nevén Bialbero Corsacorta, ami a gyártó saját V2 erőforrása, ami korábban a Corsaróban is szolgált.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »