Mára már komolyan széles körű paletta áll az osztrák KSR rendelkezésére. A kínai CF Motoval való együttműködésen túl hozzájuk tartozik a Lambretta, a Motron, a Niu, a Sur-Ron, a Brixton és a szépen csengő olasz Malaguti is. Sok többi mellett az utóbbi brand kisebb tagjai, a Dune 125 és a Madison 300 nálunk is jártak már. Ezúttal egy mindennapi kisnakeden dolgoznak. Az lesz a Drakon 125, aminek mint kiderült, érkezik a 250 köbcentis nagyobbik testvére is.
A típusengedélyeztetési papírokból az derül ki, hogy a motor létrehozásában a kínai Zongshen lesz az osztrák anyacég partnere. A Piaggioval szorosan együttműködő ázsiai vállalat az Apriliához áll a legközelebb, hiszen az olasz márka kínai belpiacos modelljeit egészen konkrétan ők gyártják. Itt kanyarodunk máris vissza a Malagutihoz.
A Drakon 250-ben az a Zongshen blokk lesz, amit az Aprilia a kínai piacos GPR250-ben és GPR250S-ben használ. A 249 köbcentis motor pedig az Aprilia RS125 és Tuono 125-ben dolgozó egységek nagyobbik változata. Azaz az osztrák tulajdonú olasz márka kínai blokkja olasz gyökereket tud felmutatni, ami viszont Rotax származék. Azt hiszem ezzel a kör bezárult.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »