A Sport körülbelül ugyanazt a szerepet fogja betölteni az FTR kivitelek között, mint korábban az S. Azaz az alapmodellnél és a Rallynál jobban felszerelt darab, a csúcsot azonban továbbra is az R Carbon jelenti. De összességében elég látványos csomagot rakott össze a gyártó.
Noha a teljesítményparaméterek nem változtak, műszaki értelemben is dolgoztak az FTR-en a mérnökök. Ennek eredménye egy új, puhább kapcsolásérzetű kuplung, valamint a korábbinál határozottabb fogáspontú első fék.
Az R Carbon, valamint a Sport kivitelek újdonsága a 4 collos, érintőképernyős, navigációs rendszerrel feltöltött TFT kijelző, ami a gyártó féle Ride Command alkalmazással összekapcsolható a telefonoddal, amit egyúttal a jobb láthatóság érdekében valamivel feljebb helyeztek el. A Sporthoz tartozik egy látványos, endurós hangulatú szélterelő idom, két alsó műanyag elem, egy pár öblösebb kidörgő és a hátsó ülést takaró burkolat, meg persze az állat fényezés.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda XL750 Transalp ugyanazt a 90 lóerős, soros kéthengeres blokkot kapta meg, amivel korábban a Hornet mutatkozott be.
Elolvasom »A CL500 a jól bevált CMX500 kéthengeres blokkjával készült, de cruiser helyett ezúttal a retró öltözékben.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »