A Sport körülbelül ugyanazt a szerepet fogja betölteni az FTR kivitelek között, mint korábban az S. Azaz az alapmodellnél és a Rallynál jobban felszerelt darab, a csúcsot azonban továbbra is az R Carbon jelenti. De összességében elég látványos csomagot rakott össze a gyártó.
Noha a teljesítményparaméterek nem változtak, műszaki értelemben is dolgoztak az FTR-en a mérnökök. Ennek eredménye egy új, puhább kapcsolásérzetű kuplung, valamint a korábbinál határozottabb fogáspontú első fék.
Az R Carbon, valamint a Sport kivitelek újdonsága a 4 collos, érintőképernyős, navigációs rendszerrel feltöltött TFT kijelző, ami a gyártó féle Ride Command alkalmazással összekapcsolható a telefonoddal, amit egyúttal a jobb láthatóság érdekében valamivel feljebb helyeztek el. A Sporthoz tartozik egy látványos, endurós hangulatú szélterelő idom, két alsó műanyag elem, egy pár öblösebb kidörgő és a hátsó ülést takaró burkolat, meg persze az állat fényezés.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »