A Kawasaki első elektromos motorja már korábban is felbukkant a Suzuka 8 órás verseny hétvégéjének egyik programjaként, nem sokkal azelőtt, hogy a gyári csapat második helyen végzett a japánok szent versenyén. Ám az akkori betétprogram során még távolabbról szemlélhette meg a közönség hogyan is képzeli a gyártó a jövő amperszagú szeletét.
Ezen változtatott az, hogy a kölni Intermot kiállításra kivitték az EV prototípusát. Így sokkal közelebbről megszemlélhető: igazán kár, hogy ez nem minden tekintetben áll jól neki. Az a zártszelvény lengővilla egy feltörekvő kínai vállalattól sem lenne igényes, nemhogy a Kawától, akiktől sokkal, de sokkal gondosabb részleteket szoktunk meg.

De ne ítélkezzünk korán! Végtére is ez tényleg csak egy prototípus. A Kawasaki pedig nem osztott meg zavaróan sok részletet vagy adatot az elektromos motorjáról, így pusztán csak annyiban lehetünk biztosak, hogy a fejlesztés folyamatban van.

Cimkék:
Kicsi tömeg, 92 lóerő és egy vadonat új, de soros kéthengeres motorblokk. Visszatért a Honda Hornet.
Elolvasom »A Hunter 350 egy jól bevált Royal Enfield recepten alapuló motor, ami nem a lóerőkkel csábítja a motorosokat magához.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »