A Royal Enfield csinos kis városi/elővárosi modellel bővíti a 350-es palettáját. A Hunter ugyanarra a jól ismert J-platformra készült, ami a Meteor és a Classic alapjait is adja. De az új motor formaterveinek megrajzolásakor jól érezhetően meg akartak felelne az európai szemeknek is. Nem elnagyolt, nem aránytalan és fotótávolságból nézve gagyi részletek sem üvöltenek az arcunkba. Talán a kipufogóvéget leszámítva, de az inkább csúnya, mint tervezetlen.
De azért mégiscsak a motorblokk jelenti a valódi retrót. A már jól ismert 349 köbcentis egyhengeres, aminek megbízhatóságáról nem keringenek legendák az éterben 20,2 lóerőt teljesít 6.100-as fordulatszámon, 4.000-nél pedig berobban a 27 Nm forgatónyomaték. Ezekkel az értékekkel 114 kilométer/óra végsebességet lehet elérni. Elvileg.
A vékonyka első villákat MZ-s időket idéző gumiharangokkal teszik látványosabbá, hátul a valódi retró jegyében dupla rugóstag feszeng. Ezek, a mérsékelten masszív csővázzal együtt valóban a régmúlt motorjait idézik. De a Royal Enfieldtől ez legalább hiteles. A fényezések viszont tényleg frankón sikerültek. A Hunter két kivitelben jelenik meg. Az alap mellé érkezik a Retro Factory küllős kerekekkel, a későbbiekben pedig jön egy Dapper és egy Rebel névre keresztelt változat. Az értékesítés novemberben indul be.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »