Az idei év végén a Kawasaki Z900RS különleges fényezése, a “Fireball” elköszön. A Candy Diamond Brown különlegességét az adta, hogy az elődnek tekintett Z1 50 évvel ezelőtti, azaz 1972-es (amerikai piacos) megjelenése ihlette. Azonban a másik történelmi színséma, a Candy Tone Blue – ami az 1975-ös Z1-től örökölte színvilágát – megmarad a kínálatban. Így, a zöld, valamint a fekete kivitel mellé a negyedik helyre érkezik egy új fekete/piros változat.
A Z650RS esetében újításról beszélhetünk. A látványos zöld motor mellé, ami arany felniken gurul – itt jegyezzük meg, csak az aranyszín kerekes motorok gazdái tudják milyen nehéz valójában a láncspray-t levakarni – és a szürke-/fekete/narancs színkombináció is marad. A fekete (Metallic Spark Black) viszont enyhén frissül. A tank alsó részét díszítő dekor színe kékről pirosra vált.
A Z900RS SE-hez viszont nem nyúltak. A látványos “Yellow Ball” a változatosság kedvéért szintén márkatörténelmi sárga messziről felismerhető, de a szentimentálison túl a valódi hozzáadott értéket az SE alá kerülő Öhlins S46 adja, meg az újrahangolt 41-es első villák és a Nissin főfékhenger.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »