Korábban nagyot húzott a Kawasaki, amikor rászabadította az ázsiai piacra a ZX-25R-t, amit mi, innen Európából a környezetvédelmi előírások rácsos ajtajának szigorúbbik feléről csak amperektől kicsípett szemekkel nézhettünk. Sornégy, komolyan vehető váz, fék, futómű. A negyedliteres erőforrást most is csak távolról nézhetjük, ezért a közelmúltban felröppent a hír, hogy a gyártó készít nekünk saját változatot, de több köbcentivel. Ez lesz a ZX-4R. Egy rendes, 400-as sportmotor, úgy 75 lóerővel.
Az ezzel kapcsolatos friss fejleményeket az a japán Young Machine magazin szállította, akik számos más motor, köztük a Z900 RS eljövetelét is előre megénekelték. Ez nem a jóstehetségüknek, hanem országuk négy nagy motorgyártójával ápolt remek kapcsolatuknak köszönhető.
A fenti renderelt kép tőlük származik és azt vetíti előre, hogy a ZX-4R kap egy retró megjelenésű tesót is. A Z400 RS-nek becézett roadster egyébként minden téren osztozna a sportmotor testvérével, ami izgalmas koncepciót ígér. Annyira, hogy éppen ez okozza a legnagyobb kétséget. Hogyan férne meg a viszonylag friss Z650 RS mellett egy izgága, izgalmas kistestvér? Elég valószínű, hogy sehogy, így a négyhengeres RS meglehet, hogy megint csupán az ázsiai piac játékszere lesz.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »