Kaptunk egy kis betekintést, hogy várhatóan milyen is lesz az új NX, azaz a motor, amivel a Honda végül is várhatóan nem hozza vissza a Dominator nevet, hiszen az jelen pillanatban a Nortonhoz tartozik. Mégis, az egykori modellcsalád 21. századi átszivárogtatása érdekes. Az alábbi dizájn tervrajzok a Motorcycle.com szerkesztőségének asztalán landoltak és segítenek letisztázni a motor irányvonalait.
Először is fontos érdekesség, hogy bár legutóbb még csak 500-as NX-ről szólt a fáma, a képeken egy kisebb változat szerepel. Egy kis kutakodást követően úgy tűnik, hogy a motorblokk indiai kötődésű, 200 köbcentis. Az európai piacra pedig jöhet a félliteres változat. Nekünk amúgy is ott van a CRF300 Rally, hogy hasonlóan terepralis szerepet töltsön be.
Az ugyanis a tervrajzokról jól levehető, hogy az előzetes elképzelések, miszerint az új NX-szel a túraendurók off-roadosabbik végét fognák meg, helytállónak tűnnek. Bár a kézvédők nem tűnnek kifejezetten masszívnak, a tisztességesnek ható haspáncél és felhúzott kipufogók ígéretesnek látszanak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »