Európában és más nyugati piacokon egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a KTM csupaszai. A korábbi 790-es, majd 890-es Duke motorokról pedig mintha még a kissé esetleges üzembiztosság vádjának máza is kezdene olvadozni. A vásárlók jönnek, és ahol pénztárcák nyílnak, ott modellfrissítések is lesznek. A család következő tagja a 990-es, amiről beérkeztek az első valamire való képek.
A blokk ezúttal is az az LC8c, amely 790-es kéthengeresként látta meg a napvilágot. Az Euro5-tel 890-re hizlalt erőforrás az R variánsban 119 lóerőig lett húzva. Ez most az eddigieknél nagyobb furatot kap, amivel már az ezresek ligájához csatlakoznak. Így várhatóan 130-140 lóerőt hoznak majd ki belőle, amivel oda lehet majd tenni mondjuk egy GSX-S 1000 mellé.
Bár a pilóta és az elemek sokat takarnak a motorból, úgy látszik a 990 új, valamivel a jelenleginél kompaktabb vázat és új segédvázat kap, míg a lengővilla, a felnik vagy a vaskos, feje tetejére állított WP villák a jelenlegi változatról szivárognak át. Akárcsak a dizájnelemek, leszámítva az új fényszórót, aminek sziluettje tovább erősíti azt az elméletet, hogy ezzel a motorral a GSX-S vásárlóit csábítanák magukhoz.
Fotók: CycleWorld
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »