A GasGas bemutatta a 2023-as enduró kínálatát. A KTM-hez tartozó spanyol cég egészen korán, már április hatodikán megtette ezt. A következő évre szóló négy bemutatott motor között két kétütemű és két négyütemű sárdagasztót találunk. Az EC 250, az EC 300, az EC 250F és az EC 350F is igazodik az Euro5 környezetvédelmi előírásokhoz. További közös jellemzőjük a hátsó WP XACT rugó és az első WP XPLOR villák.
Az EC 250 és az EC 300 a kétütemű GasGas motorok. A kisebbik mindösszesen 105,8 kg. a rugóút elől 260, hátul 220 milliméter. A két terepmotor között az egyetlen érdemi különbséget a 66,4-ről 72 milliméterre növelt furat, valamint az ezzel érkező többlet erő jelenti.
Az EC 250F mintegy húsz dekát ver rá a kétütemű társára. A hatsebességes váltó, a rugóutak hossza, a szabad hasmagasság és az ülésmagasság is megegyeznek a két kivitel között. Konstrukciójában az EC 350F sem különbözik, de a legnagyobb négyütemű tömege már felkúszik 106,4 kilogrammig.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »