A CFMoto 1250 TR-G a kínai rendőrök alatt 2020 óta bizonyít, de úgy tűnik, elérkezett az ideje, hogy beteljesítsék a modellel kapcsolatos régi jóslatot. Az európai forgalmazás megkezdését. A tisztességes méretű túramotor már rénézésre is az européer középosztály igényeit hivatott kiszolgálni. Nagy mérethez megfelelő erő, Brembo fékek és egy sor kényelmi- és biztonsági extra tartozik. Az árát talán pont ezért nem sikerült látványosan leszorítani.
A TR-G-ben dolgozó motorblokkhoz volt már szerencsénk. Az ugyanis az európai partnervállalttól, azaz egyenesen a KTM-től származik. Az LC8 1279 köbcenti, V2-es elrendezésű, 140 lóerő, legnagyobb forgatónyomatéka pedig 121 Nm. Ehhez hatsebességes váltó, csúszókuplung, ride-by-wire és négy menetvezérlő program társul.
A böszme idomzat szintén osztrák eredetű térhálós vázat rejt. A kínai forgalmazású modellekben Marzocchi futómű dolgozik, de az előzetes információk szerint Európába már WP lábakon érkezik. A fékeket a Brembo szállítja, a kanyar-ABS-t minden összetevőjével együtt a Bosch. A motor tömege nem kevés, 304 kilogramm, a tank 23 literes. Az oldalsó dobozok, az elektronikusan állítható szélvédő és a fűtött markolat már benne lesz az alapárban. Az alapárban, amit 100.000 jüanban határoztak meg. Ez mire ideér, a német Motorrad számítai szerint úgy 16.000 eurót, azaz pillanatnyi cseppet sem stabil pillanatban 6 millió forintot kóstálhat majd. Azaz körülbelül 1 millió forinttal kúszik be egy új RT alá és ugyanennyivel egy kategóriájában még ide sorolható, DCT nélküli Honda NT1100 fölé.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »