A 650-es Interceptor és a Continental GT ünneplőbe öltöztetett változatát mutatta be születésnapja alkalmából a Royal Enfield. A brit gyökerű indiai cég 120 éves évfordulóját üli, így jött ki, hogy az európai piacra mindkét modellből 60-60 darabot hoz, amiből 11-11-et kifejezetten az Egyesült Királyság vásárlóinak tartanak fent.
Mindkét modell ugyanazt a metálfekete színsémát kapja, amivel a motorkerékpárok gyártásának korai, mondjuk úgy egyeduralkodó színválasztékát idézik meg. A feltűnő, aranyszín szimbólumokat a Serpi Senthil családdal együttműködve hozták létre, akik az indiai Kumbakonam templomvárosból származó, többgenerációnyi örökséget ápoló kézművesek – derül ki a Royal Enfield közleményéből.

A motorok természetesen sorszámozottak és a maguk retró kategóriájában egészen jól felszereltek. Bukócső, haspáncél, kormányvég tükrök – természetesen mind illeszkedő fekete színben.

Cimkék:
Az európai gyártók után a japán motorokon is kezd elterjedni az adaptív tempomat és a radaros technológia.
Elolvasom »A Harley-Davidson után a Honda és a Polaris is csatlakozott azokhoz a gyártókhoz, akik nem viszik a termékeiket Oroszországba.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »