Újabb két ST, azaz nagyblokkos kivitellel bővült a Harley-Davidson kínálata. Az új nevén Grand American Touring családhoz tartozó motorokat hasonló elven legózták össze, mint a néhány napja bemutatott Low Rider ST-t. A Road Glide ST és a Street Glide ST legfontosabb közös eleme ezúttal is a 117 köbhüvelykesre fújt, azaz 1923 köbcentis Milwaukee Eight blokk. A legnagyobb hengerűrtartalmú erőforrás eddig a CVO modellek privilégiuma volt, de ezzel megérkezett az egy lépéssel elérhetőbb kategóriába is. A M8 még ebben a felállásban is mindössze 105 lóerő, amihez traktornyi, 172 Nm forgatónyomaték társul.
A Road- és Street Glide ST tehát az erős fiú a saját csapatában. De nem csak a nagy blokk viszi az ügyvéd/rosszfiú tengelyen utóbbi irányba a csúszkát. Mindkét modell egyszemélyes üléssel érkezik, ami egyfelől elképesztően jót tesz a látványnak, másrészt egy kicsit a vásárlóközönséget is szűri. Anyuval andalgáshoz elég lesz a kisebb motor is – szól a félreérthetetlen üzenet.
A jól felszerelt ST kivitelek átfogó csomagban érkeznek. Olyan, 2022-ben már szokásosnak tekinthető elektronikai rendszerekkel érkeznek, mint a kanyar-ABS és szintén dőlésszögérzékeny kipörgésgátló. De az árban benne van a guminyomás ellenőrző rendszer és a visszagurulás gátló. A Showa lengéscsillapítókat elektronikusan lehet állítani, a 380 kilogrammos tömeg megállítását pedig Brembo fékekre bízták.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »