Ez igazából az iskolapéldája annak, hogyan lehet nagyra tátott szájjal beszaladni abba a bizonyos erdőbe. Mi is megtettük a hétvégén, amikor arról írtunk, hogy terepralis hangulatú KTM 390 Adventure készül. Készül a fenét! Az előkerült fotó ugyan tényleg egy Rally kivitelnek tűnő háromkilencvenest mutat, de mint kiderült, ehhez az osztrák gyártónak vajmi kevés köze van. Azt azért még mindig hozzá merjük biggyeszteni, hogy sajnos.
A patent kis terepralis hangulatú, álcafestéses motorok tehát nem a gyártó saját termékei. Egy feltörekvő, kiegészítőket gyártó vállalkozás, a Turtle Tech jelentkezett be, hogy hoppá, bocsi, ez igazából az ő cuccuk. Mit is lehet erre mondani? Igazából ügyes kis médiaheck!

Az elsősorban ADV szegmenst érintő, haspáncélokat, lábtartókat és mint kiderült terepralis tornyokat forgalmazó Turtle Tech Instagramon jelentkezett be eloszlatni a félreértéseket. Mint írják, a képeken valójában a saját termékük negyedik prototípusának a tesztelése zajlik éles körülmények között, amely hamarosan elkészül és előrendelhető lesz. Ügyes, ügyes.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Ducati olyan túraendurót csinált a Monster blokkje köré, amely esetében a túra marginális, az enduró hangsúlyos.
Elolvasom »Egy rövid időre már úgy tűnt, hogy az Euro5-tel kikerült a Benelli kínálatából a Leoncino 250, de ez megváltozott.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »