Egy új, frissített logóval álltak elő a Superbike-világbajnokság illetékesei a Dornánál, amellyel egyfajta új korszakot és (több) izgalmat ígérnek. Az előző logó eredetijét egyébként a brit illetőségű, ma is működő Designwerk ügynökség alkotta meg még 1989-ben. Azóta mindössze egyszer, 2012-ben változtattak rajta, amelyik évben Max Biaggi szerezte a legtöbb pontot az Aprilia RSV4-gyel, mindössze fél ponttal megelőzve a brit Tom Sykes-t és a Kawasakit.
Maga a logó nem változott olyan nagyon sokat. Továbbra is az SBK betűkombinációt emeli ki, jól látható, feltűnő fehér és piros színeket használva, amelyek főleg fekete háttéren válnak igazán szembeötlővé. Ezekből a B és a K betűk új formavilágot kaptak, de az S-sel visszatértek a korábbi, 89-es változathoz.
De a logóval egy új vezérmondat is érkezett. A friss szlogen szerint “We Make Excitement” amit valahogy úgy lehet nyersfordítani, hogy izgalmat keltünk vagy (ezzel/most) izgalmat hozunk létre. Igazán jó magyar megfelelő híján is érteni véljük. Hat év Rea uralom után a török Toprak Razgatlioglu győzelme mindenkit felrázott. Azaz arra számíthatunk, hogy változások jönnek a Superbike-világbajnokság háza táján. És nem csak koherens vizualitásra, nagyobb népszerűsítő energiákra számítunk, hanem szabály változásokra is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »