Korábban a KTM az RC 8C-t egyenesen úgy vezette fel, hogy az igazából egy Moto2-es versenymotor, csak éppen nem a Triumph háromhengeres blokkja muzsikál benne, hanem osztrák szív pumpálja a boldogsághormont. És nem is állt ez olyan messze a valóságtól. De a Krämer vázas, mindössze 140 kilós űrhajóhoz nem juthatott hozzá akárki. Gyorsnak kellett lenni. Mindössze 100 darabot értékesítettek belőle, a foglaló pedig az összesre megérkezett, mindössze 4 perc 32 másodperc alatt.
Azt már akkor is pedzegettük, hogy bár jóslatokba csak óvatosan bocsátkoznánk, de az RC 8C várhatóan nem egy egyszeri pukkantás lesz, hanem egy sorozat felvezetése. És tessék! 🙂 A német Motorrad magazin online felületén debütált nemrég egy sor kémfotó, amelyeken tisztán látszódik a KTM új, idomos sportmotorja.
A fotókon felbukkanó motor persze eltér az RC 8C-től, még akkor is, ha az idomzat megtartotta a vonzó formavilágát, csak éppen a szárnyaknak veszett nyoma. Felkerültek a lámpák, az irányjelzők, a rendszámtábla. De a változás ennél mélyebb. A váz és a segédváz egyértelműen – és érthetően – nem az egyedi csúcsdarabok maradtak. Első (és második) összevetésre is 890 Duke-kal mutatnak rokonságot, ami ésszerű döntés lenne az osztrák gyártó részéről.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »