Na ilyet sem láttunk még. Háromkerekű tereprobogó. Van ennek értelme? De mennyire! A Yamaha a RisCon Tokyo 2021 biztonságtechnikai expón mutatta be a koncepciót és nem véletlen, hogy nem az EICMA-ra vitték ki. Ebben az esetben ugyanis egy Tricity 125 (illetve ázsiai 155) alapú munkamotort látunk. Méghozzá egy olyat, amit katasztrófa sújtotta övezetekben vetnének be.
Miben különbözik ez egy normál, utcai Tricity modelltől? Kevésben és nagyon sokban. Az alap ugyanaz, ezúttal a kivitelen van a hangsúly. A Rough Road nevű változat látványos, láthatósági fényezést, brutál bukócsövezést, bütykös gumikat, fény- és hangjelző rendszert, valamint olyan csomagrendszert kap, amiben elférnek az életmentő felszerelések és elsősegélyt nyújtó felszerelések.



Sőt, nem csak elsősegély és megfigyelő eszközök, hanem a hátsó dobozban egy komplett drón is helyet kap. Persze nem szelfizéshez és látványos videók készítéséhez, hanem például túlélők vagy járható útvonal kereséséhez. Civil változatra alapvetően nem számítunk.

Cimkék:
A beérkező kémfotó egy olyan modern Moto Guzzi nakedet mutat, ami valószínűleg csak álca, valójában egy V7-et rejt.
Elolvasom »Az Euro5 kivégezte a négyhengeres Honda CB1100-at, de ez nem jelenti azt, hogy retró naked nélkül maradunk.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »