Közeleg a Triumph második idei nagy dobása. A Speed Triple 1200 RR a felső ligában robbant be és nyerheti meg akár azt vásárlóközönséget is magának, akiket korábban elriasztott a brit cég karakteres naked formanyelve – vagy pusztán hiányolták a szélvédelmet. Ezúttal viszont más közönség felé fordulnak. A Tiger Sport 660 olyanokat bizonytalaníthat el, akik eddig mondjuk Tracer 7-ért, F750GS-ért vagy mondjuk egy árkategóriával lejjebb, hatfeles V-Stromért nyitották volna a tárcájukat.
Amit már egészen biztosan tudunk, hogy a Triumph Tiger Sport 660 a Trident 660 háromhengeres blokkját kapja, ami már önmagában érdekes alternatívát kínál a kéthengeresekkel szemben. Ráadásul a 675-ből fejlesztett motor erőben sem áll rosszul a konkurenciával szemben.
Az egészséges 80 lóerő kiaknázásához valamivel tízezer fölé kell forgatni, de a 64 Nm legnagyobb forgatónyomaték már alig 6.000 felett megérkezik a Tridentben. Úgy számítunk rá, hogy ezek a fordulatszámok valamivel lejjebb kerülnek, hogy jobban illeszkedjenek egy új crossoverhez.
Egyelőre csak a bemutató pontos dátumát kaptuk meg, ami jövő hét kedden, azaz október 5-én lesz. Valamint két fotót. Az elsőn rejtő festés nélkül látjuk a fejidomot, a jelenlegi Tiger dizájnhoz jól illeszkedő fényszórókialakítással. A másodikon pedig a 90-es évek gyerekfiókokra ragasztott matricáit idéző Tiger Sport felirat oszlatja el a kétségeket, hogy mit is látunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »