Nagyon úgy tűnik, hogy kifejezetten okos lépés volt a Harley-Davidsontól, hogy kiszakadtak a korábbi kereteik közül és nyitottak a világ jelenleg legnépszerűbb kategóriaszegmense felé. Az első túraendurójuk, a Pan-America ugyanis az általuk kiadott közlemény szerint súlyos üzleti siker.
Persze még nincs vége a 2021-es évnek, ráadásul azt azért tegyük hozzá, hogy az örömujjongás pusztán és kizárólag az amerikai piacot emeli ki. De mégis! Olyan dolog történik, ami tán már nem is emlékszünk, hogy legutóbb mikor. Mégpedig, hogy akad egy hely széles világunkban, ahol éppen nem a BMW aktuális nagy GS-e az adventure szektor legkelendőbb motorja.

A Harley közleménye számokra sajnos nem tér ki, így nem tudjuk, hogy milyen arányok álltak fel a harmadik negyedév első napjaira. Az eredmény azonban minden „de” kitétellel együtt figyelemre méltó. Nem is nagyon csodálkozunk rajta, a saját videós tesztünk is 22 percre nyúlt, annyi mindent érdemes elmondani a Pan-Americáról.

Cimkék:
Extrém randiötlet: vidd el a csajt egy városi keresztülveretésre, aminek rendőrök elől menekülés lesz a vége. Emlékezetes.
Elolvasom »Újabb frissítést kap a Kawasaki Ninja 1000SX, de ezúttal már nem az Euro5 nyomására történik ez.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »