A Triumph marad a Moto2 motorbeszállítója. Erről írt alá szerződést a két elégedett fél, a brit motorgyártó vállalat, valamint a Moto2 jogtulajdonosa, a Dorna. Az újabb szerződés három évre szól, azaz 2024-ig még biztosan hallgathatjuk a golyóálló, 765 köbcentis, soros háromhengeresek jellegzetes morajlását a közvetítések alatt.
A Triumph 2019-ben váltotta a soros négyhengeres, hatszáz köbcentis Honda blokkot. Az eredetileg a Street Triple RS-ből származó egységre akkor is három évre írtak alá, ami az idei évben járt volna le, ha nem újították volna újra meg.
Steve Sergent, a Triumph termelési igazgatója természetesen végtelen optimizmussal és örömmel kommentálta a megújított szerződést. Szerinte az elmúlt három évben a Dornával való együttműködés minden tekintetben cégsikernek tekinthető. És ahogy 2019 és 2021 között rengeteg újítást eszközöltek a 765-ös blokkon, úgy 2022-re és 2023-ra is kész terveik vannak, hogy tovább optimalizálják a háromhengerest.
Cimkék:
A Moto Guzzi új, ezres crossovere, a V100 az olasz márka kereken századik születésnapjára készül el. A felvezetése ezzel megkezdődött.
Elolvasom »Bár még meg sem jelent a Husqvarna első túraendurója, a Norden 901, az máris tűnik akkora sikernek, hogy bátran belefognak a 401-be.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »