Ambivalencia. Jelentése: két ellentétes érzelmi, gondolati és/vagy viselkedésbeli véglet egyidejű jelenléte. Hát akkor kedves hölgyeim és uraim, engedjünk szabad utat ambivalens érzéseinknek! A Yamaha ugyanis visszahozza az YZF-R7 nevet. Csak nem úgy. Lelki szemeid előtt megjelent egy durvára fent sornégyes pályaszike? Ha. Ha.
Ez az YZF-R7 nem a Superbike sorozatban fog kikötni és nem a suzukai nyolcóráson fogja zárni az endurance szezont. Az OW-02 gyökörei legfeljebb színekben köszönhetnek vissza. És ez nem is akkora a baj. Csupán az van, hogy a Yamahának ezúttal nem egy homologizációs célra készülő, limitált darabszámos gépre van szüksége. Népmodell lesz ez. És, hogy ezt honnan tudjuk? A hengerűrtartalomból.
Az ügy ugyanis jelen pillanatban ott tart, hogy az amerikai hatóságoknál engedélyeztettek egy 689 köbcentis motort 2022-től az YZF-R7 név mellé. És mivel egyezik ez meg? Az MT-07 modell sorkettes CP2 blokkjának hengerűrtartalmával. Ráadásul már korábban is megszellőztették a japánok, hogy érkezik az MT-07 alapjaira egy fullidomos változat. Szóval nem nehéz összelegózni az információkockákat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »