Megkezdődött. A feketeöves Ducati rajongók nyílt fórumai világszerte felrobbantak, amikor a gyártó megmutatta, hogy milyen lesz az új Monster. A 2021-es változat ugyanis elhagyott néhány olyan elemet, amelyek a modell elmúlt évtizedeiben hagyományossá, megköveteltté váltak. Sőt, maga a fizimiska is kevésbé sikerült a szokásostól kiugrónak. Népszerű, gyakran hangoztatott vádak szerint az lámpát az MV Agustától örökölte, a farokidom Triumphosra sikerült, de a legfájóbb mégiscsak az a mém volt, miszerint a Ducati legyártotta az első Suzuki Gladiusát. Az azért metszően húsbavágó volt, nem?
Beszédes, hogy sokkal, de sokkal nagyobb vihart kavart egy térhálós vázrész eltűnése – ami látszik – mint az, amikor a V4 Multistradánál elhagyták a desmo vezérlést. De nem csak a dizájn változott, nem csak a váz lett más, már a lengőkar sem egykarú. Cserébe a Ducatinál jól mérhető tömeget spóroltak meg – 18 kilót. Ráadásul válltig állítják, hogy ez lesz minden idők eddigi legkezesebb Monstere. És végtére is ez lenne a lényeg, ez áll közel az eredeti szellemiséghez, nem?
Az ellenállást megérezve a Ducati további anyagokat ad ki, aminek vélhetően az a valódi célja, hogy szokja a szemünk az új Monstert. Ehhez most két Ducati versenypilótát mozgósítottak, Enea Bastianinit és Luca Marinit, hogy legyenek kedvesek néhány fénykép erejéig rácsodálkozni a szalagról először legördülő új nakedre.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »