Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy a BMW idei legnagyobb dobása az R18 volt, amivel rendesen visszacsapódott a gyártó a cruiserek világába. Mackó testvérünk is oda volt érte, amikor teszten járt nálunk a motor. És a hangja? Hát az valami fenomenális! Nem csoda, ha érkeznek még hozzá különféle kivitelek. A Classicról már ejtettünk szót, amit túraplexivel és táskákkal szerelnek. De ha visszaemlékszünk, akkor még az idei megjelenés előtt láttunk egy kémfotót egy fejidomos, túrázós változatról. Na, az is jön, az lesz az úgynevezett Transcontinental.
Mármint várhatóan úgy fogják hívni, hogy R18 Transcontinental. Ezt ugyanis a BMW még nem erősítette meg. Azonban a nevet levédették és ha van olyan változat, amire ráillik, na akkor ez lesz az! Nem csak az elérhető kiegészítőkből szereltik fel és aztán viszont látás. Erre bizony rendesen ráfekszenek a bajorok!


Nézd csak meg rendesen! Rögtön fel fog tűnni, hogy a villaszög sokkal meredekebb a Transcontinental esetében, mint az alap R18-nál. Azután észre fogod venni, hogy meseszép küllős felnik helyett is másikat kap. A kormány magasabbra kerül, az ülés rendes kétszemélyes. Nem csak táskák, hanem túradobozok kerülnek rá, ami magával hozza, hogy a halfarok stílusú kipufogót is cserélik. A tank pedig egyértelműen nagyobb lesz. Egy szóval igazi nagytúrázót faragnak belőle. A bemutatkozásra már csak a következő évben számítunk.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Erősebb és valamivel könnyebb lett a Honda új rendszámos endurója, az új nevén CRF300L és annak Rally változata.
Elolvasom »Csak a nullákat hagyták le az Euro5 kompatibilis Yamha Tracer 7 GT nevéből, másfelől pont annyi pluszt kapott, amennyi szükséges.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »