Szinte a Kawasakival egy időben jelentette be a Yamaha, hogy fejlesztenek egy sort a 250-es motocross célszerszámukon. Hangszeresék azonban kivételesen nem a megnövekedett erővel házalnak, noha az YZ250F blokkján sokat dolgoztak.
A 2021-es YZ250F erőforrása tehát több ponton is megváltozik. A gyári anyag elsősorban a kipufogó oldalért felelős vezérműtengely áttervezését emeli ki, valamint az új légbeömlőt és a hosszabb kipufogót, ami azt eredményezi, hogy a kis- és középtartomány felől a magas fordulatszám irányába tolták az ideális használhatóságot. Ráadásul szerintük pont ebben az üzemben lágyabbá és pontosabbá vált a gázreakció. Az áttervezett blokkhoz pedig új kuplung és váltó érkezik.
A Yamaha anyaga arra is kitér, hogy az alumínium váz merevebb és erősebb lett néhány kulcsponton, megvariálták az üléspozíciót és az eddiginél hatékonyabb, progresszív KYB villákat és rugóstagot kapott. Az Androidra és iOS-re is elérhető, ingyenes Power Tuner applikáció segítségével pedig személyre szabható beállításokat lehet elmenteni. Amelyeket menet közben, nyomógomb segítségével is lehet váltani.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »