Természetesen a puszta adatok nem írnak le egy motort. De azért a Triumph Rocket 3-as 2.458 köbcentijén, a hozzá tartozó 165 lóerőn 7.000-es fordulaton és a 220 newtonméternyi forgatónyomatékon, ami már 4.000-nél megérkezik, nem lehet nem elmélázni. Ez nem krúzer. Legalábbis nem abban a klasszikus naplementébe elrobogós, fagyizgatós értelemben. Ez egy állat, és erre valamelyest humorosan rá is mutatnak a Triumph marketingesei.
Szóval megvan az a klasszikus pincértrükk, amikor a szépen megterített asztal alól a maestro egy határozott mozdulattal kirántja a terítőt, az étkészlet, a bor, a poharak és minden más viszont a helyén marad? Egyszerre elegáns, kifinomult és tökéletesen kontrollált pillanat. Ja, a Rocket 3? Na az meg nem… 😀
A fenti kis reklámvideó tökéletesen helyezi kontextusba a 2.5 literes brit huligánt, hiszen bárki számára nyilvánvalóvá válik, hogy ebből a dögből hiányzik az arisztokrata angol vér. És de jó is, hogy így van! Apró érdekesség, hogy ezt a trükköt a BMW már ellőtte még első generációs S1000RR kapcsán. De az sikerült. A Triumph videója sokkal viccesebb.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »