Tavasszal nagyon sok motoros alapból egy olajcserével kezdi a szezont. Hiszen műszaki oldalról nézve ez abszolút megalapozott része a téli álmából felébresztett paripa felkészítésének. Természetesen van, aki ragaszkodik egy megszokott márkához – ha elégedett vagy valamivel, ne is változtass. Persze amennyiben nyitott vagy az újdonságokra, számodra is adott a lehetőség! Amennyiben pedig nem tökéletes az eddig használt motorolaj, akkor pláne érdemes lesz élned a Silkolene által felkínált lehetőséggel. Minden reklám nélkül az én motoromon valóban segített – és azóta számomra is meglepően sok motorossal beszéltem, akinek szintén. A saját sztorimhoz annyi még hozzátartozik, hogy merő nyughatatlanságból az 50 ezres szervizen kipróbáltam egy más márkájú kenőanyagot is – azzal olyan szörnyű lett az F 800 GS kuplungja, hogy 7-800 kilométer használat után lecseréltem. Pedig minden paraméterében és tanúsítványában ugyanazt tudta – valójában pedig sajnos nem.
Így az azóta eltelt jó ötezer kilométer ismét kellemessé vált – mert megint Silkolene Pro 4 15W-50 XP van a gépben és simán jár a váltó. A saját tapasztalataimon kívül azonban – mint említettem – jó néhány egyéb hasonló visszajelzést is kaptam. Ez azonban még mindig nem elegendő: szélesebb körű visszajelzésekre van szükségünk. Vagyis mások véleményére is kíváncsiak lennénk – akik ezt nyilvánosan is hajlandóak megosztani mindenkivel. A Silkolene olajok forgalmazója, a Fuchs Oil Hungária Kft. egy fantasztikus lehetőséget kínál a motorkerékpárral rendelkező olvasóink részére. Méghozzá márkától, kategóriától, teljesítménytől és használati módtól függetlenül.
Nézzük, hogy – amennyiben felkeltette érdeklődésedet – TE miként kerülhetsz be a Silkolene tesztprogramjába. Mert arról azért nyilván nincs szó, hogy mostantól minden jelentkező ingyen kapja az olajat… Azonban nem is csak egy “szerencsés” jár jól, hanem olvasóink közül jó néhányan. Nézzük végig, milyen követelményei vannak a bekerülésnek.
A Silkolene szakembereinek a célja, hogy lehetőség szerint különféle kategóriájú motorokkal és különféle felhasználási területekről is legyenek visszajelzések. Így fontos lehet egy sokat motorozó futár, aki rengeteget megy városban, de a hosszú távú országúti túrázás vagy éppen a versenypályán köröző amatőr versenyző is izgalmas. Szintén jól jön egy kis- és egy nagy köbcentis egyhengeres, V2-es, boxer vagy éppen soros motor is. No meg persze kellene cruiser, túramotor és enduro is. Tehát a jelentkezések számának függvényében szeretnének 15 motorost oly módon kiválasztani, hogy a visszajelzések mind nekik, mind pedig az olvasóknak is valóban hasznosak lehessenek.
Köszönjük mindenkinek, aki kitöltötte a jelentkezési lapot. Egy héten belül készen lesz a beérkezett adatok feldolgozása és értékelése, a kiválasztott szerencsésekkel pedig fel is veszik a kapcsolatot a Silkolene munkatársai, hogy mielőbb indulhasson a tesztprogram érdemi – és izgalmas – része!
Természetesen amennyiben a tesztprogramban nem szeretnél részt venni – mert kevesebbet motorozol az ehhez szükségesnél, vagy éppen csak nem akarsz írni nekünk -, de szívesen kipróbálnál a Silkolene prémium motorolajait, arra is van lehetőséged. Webáruházukban könnyen tudsz keresgélni termékeik között, illetve – amennyiben nem tudod, mire is lenne szükséged – akár saját motorodhoz alkalmas cuccaikat is kigyűjtheted. Így semmilyen kötelezettséged nem lesz – viszont a motorod szeretni fogja az elkövetkező kilométereket!
Támogatott tartalom.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »