A Harley-Davidson egy új, igazán nagyköbcentis rosszfiút bocsát az útjára, egyelőre a Screamin Eagle márkajelzésük alatt. A Stage IV 131 köbhüvelykes kit 2.147 köbcentit és 123 lóerőt kínál. Mármint ez utóbbit a hátsó keréken mérve.
A hivatalos US Harley-Davidson online bolt a 114 és a 117 köbincses blokkjához kínálja a Stage IV névre keresztelt szettet. Ezért jelen pillanatban 3.500 amerikai dollárt, azaz átszámolva hozzávetőlegesen 1.1 millió forint körüli összeget kérnek. A webboltjuk szerint ez a jelenleg kapható legizmosabb HD konstrukció.
A csomagban CNC-vel mart hengerfej található. Ez a korábbinál 1 milliméterrel nagyobb talpátmérőjű szelepeket és átdolgozott égéstéret foglal magában. Új vezérműtengelyek, dugattyúk, henger, fojtószelep áthangolt szívócsonk és leömlők tartoznak a kithez. Amennyiben pedig a készletet hivatalos szakszervíz installálja, akkor a garancia sem veszik el.
Ha a kitet a hozzá való Screamin’ Eagle Street Cannon kipufogóval is kiegészítik, akkor az eredmény mintegy 123 lóerő lesz 5.500-as fordulatszám mellett. Hátsó keréken mérve. A 178 Nm-es legnagyobb forgatónyomatékot pedig 4.000-nél adja le. Természetesen nem csak átalakításra van lehetőség, hanem a komplett blokkot is meg lehet vásárolni ebben a konstrukcióban. Ekkor 6.195 dollárt kell csengetni a kasszánál, ami 1.9 millió forint körüli összeget jelent.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »