Az Indian Motorcycles háza táján akadt valaki, akinek támad egy igazán ínycsiklandoztató ötlete, ezúttal szó szerint. A Thor Drake műhely hathatós segítségével ugyanis egy 1811 köbcentis blokkal szerelt Indian Chief Dark Horse mellé összeraktak egy grillezős oldalkocsit. Tetszik érteni? GRILLEZŐS oldalkocsi! Csodálatos.
Az oldalasban helyet kapó Traeger Ironwood 885 fatüzelésű grillsütő rácsain akár 10 egész csirke alkatrészei is elférnek, szóval igazán komoly holminak tűnik. Két dolog egészen biztosan megfogalmazódik bennünk, amikor erre az épített büfémotorra ránézünk. Az egyik, hogy a Föld csodálatos hely, a másik, hogy mindenki akar magának egy cimborát, aki ilyen motorral jön túrázni.
Természetesen ennek a szerelvénynek megvan a maga számottevő tömege. A grillezős kocsi 70 kg pluszt jelent, bár ez a szóban forgó Indian számára nem lehet igazán nagy probléma. A Chiefben dohogó Thunder Stroke III ugyanis 151 newtonméteres forgatónyomatékot ad le már 3000-es fordulaton.
Az ötlet csodálatos, bár nem teljesen újszerű. Amikor az Indian háza táján új modellnek számított a Scout, 2016-ban, akkor a házi motorépítő versenyükre már készült egy építés a Jack Daniels/BBQ koncepció mentén. Sőt, Indiában is mozog egy elég komoly holmi BBQ Bike néven. Nincs új a nap alatt.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »