Rendesen belehúzott a Triumph gyári tuningcsapata az idei évbe. Először is ott van a britek új megacruisere, az új Rocket III, amelynek nemhogy az alap, de rögtön a 750 darabos, limitált szériás, fullfullfullos változatáról számolhattunk be egy pár napja. A sor láthatóan folytatódik. A Triumph Thruxton TFC a legütősebb stíluskirály címre pályázik, méghozzá joggal.
A recept a két motor esetében azonos. A gyári szériánál erősebb és könnyebb gépek, a lehetőségekhez mérten még kezelhetőbbé varázsolva azokat. A stílus jegyében pedig ugyanaz a fekete fényezés uralkodik, amelyet elegáns csíkozás tesz teljessé. Csak ameddig a Rocket III-ból egy modern rosszfiút hoztak ki, addig a Triumph Thruxton TFC egy elegáns úr lett, aminek érdemes volna megráncigálni a bajszát.
A motorblokkot nem hagyták érintetlenül a Triumph Factory Custom csapatnál. Nagykompressziós dugattyúkat kapott, megváltoztatták a bütyökprofilt és egy titán Vance&Hines rendszert pakoltak rá. A változtatások összesen mintegy 10 lóerőnyi plusz mókát és kacagást adnak a teljesítményhez.
A Thruxton futóművét eddig sem bántották sokan. Az új Öhlins NIX30 állítható telók, a négydugós Brembo M4.34 radiálisan felhelyezett monoblok nyergek és a Metzler Racetec RR abroncsok – tehát csupa felsőpolcos holmi – azonban biztosan nem rontottak a helyzeten.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »