Akad a világunkban néhány megkérdőjelezhetetlen evidencia. Ilyenek, hogy a tollad a gravitáció miatt zuhan le a földre, karácsonykor töltött káposztát zabálunk és az, hogy Toni Bou földönkívüli. Nekem ne mondd, hogy ez természetes! Meredek sziklákon egyensúlyozni és első keréken megfordulni? Kerítést átugrani? Olyan helyeken játszani, ahonnan én lábon állva is lezúgnék, nemhogy motorral?
Becsületes nevén Antoni Bou i Mena, katalán triálos már huszonnégyszeres világbajnok. Ebből 12 kültéri és 12 beltéri bajnokságot tudhat a magáénak – és még csak 32 esztendős!
Egyszerű lenne, ha megpróbálnánk megmagyarázni a motorjával a dolgokat. A Montesa Honda 260 köbcentis, négyütemű triál motor, aminek a tömege mindössze 73.5 kg. Fél év becsületes konditermi edzés után bármelyik férfi kinyomja mellről. Csakhogy ideális tömegközéppont ide, könnyű alkatrészek oda, Toni brutális tudása nélkül ez vajmi kevés. Na lássuk a videót!
A 2018-as X-Trial világbajnokság budapesti fordulójára egy hátsérülés miatt nem tudott eljönni. Idén azonban megnézheted élőben is, hogy mit tud a figura. 2019. január 20-án ugyanis ismét Magyarországra érkezik a fedett pályás ügyességi motoros világbajnokság, ahol a maestro is indul.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »