Augusztusban már beindult a PR üzem. A motorgyártó vállalatok persze mind tudják, hogy a nagy durrogtatásaikat és a következő évre szánt új modelljeiknek bemutatását az őszi hónapokra kell meghagyni. De az érdeklődők felcsigázása ilyenkor már gőzerővel folyik. A sort hagyományosan a Harley-Davidson kezdte meg a gigantikus túraendúrós/izomnakedes bejelentésével. Aztán a japánok is elkezdték csurgatni az információkat. Egy megszökött kép itt, egy elszólás ott, mi pedig nem győzünk találgatni, hogy mi az amivel érdemben kell foglalkozni és mivel nem. A Polaris csoport tulajdonában lévő Indian ideje is eljött. Megszellőztettek néhány információt, hogy tudjuk, mire számítsunk a 2019-es Scout hadtest kapcsán.
Természetesen mindhárom Scout modell ABS-el érkezik hozzánk. Persze egyelőre még csak háromról beszélünk, de mind sejtjük, hogy novemberben bemutatkozik egy igazi vadóc, a flat track stílusú FTR1200. Persze arról egyelőre tengermély hallgatás van. Az új felderítők egyik újdonsága az, hogy igazodnak a modern kor igényeihez és USB csatlakozóval látják el őket. Persze azokról sem feledkeznek meg, akik korábban vásárolták motorjukat. A 2015 és 2018 közötti Scout modellekhez piacra dobnak egy USB Charging Port Kit névre hallgató gyári kiegészítőt, hiszen tudják, hogy egy telefonos navigáció nagyon meg tudja könnyíteni az ember életét.
A 100 lóerős 1’130 köbcentiméteres, folyadékhűtéses V2-es erőforrásokhoz nem nyúlnak még hozzá. Az ezzel szerelt Scout Thunder Black, Water Metallic, Metallic Jade, Indian Motorcycle Red/Thunder Black és Willow Green/Ivory Cream fantázianévre keresztelt színekben lesz kapható. A kisebb, 983 köbcentis Sixty modell Thunder Black, White Smoke, Ruby Metallic és Star Silver/Thunderblack fényezéssel tolható majd ki a szalonból.
Az Indian emellett egy sor kiegészítőt ajánl ahhoz, hogy az ember a saját ízléséhez szabhassa a saját Scout modelljét. Természetesen vannak hagyományos kellékek. Hátsó üléstámla, oldaltáska és plexi – ezek valószínűleg a legnépszerűbb kiegészítők, de aki ilyeneket rak erre a gépre, azt fel kell jelenteni az ízlésrendőrségen és életfogytiglani tangapapucs hordásra kényszeríteni. Zoknival. De ezeknél vannak komolyabb hozzávalók is. Például a Stage1 szívó- és kipufogóoldali tuning, Fox hátsó rugóstagokkal feltehetőleg sokkal jobban feldobja a vasat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »