
Simán jó nézegetni a részleteit
| Benelli BN125 | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
Egy régi 125-ös léghűtéses négyüteműtől elvárhatóan annyira megy, hogy azért már lehet vele normálisan közlekedni városi-elővárosi szinten és kisebb/nyugodtabb túrák során. Ha valaki ezzel megelégszik, rendben van a tudása.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 3 | |
| Nyomaték | 5 | 2 | |
| Gázreakció | 10 | 5 | |
| Rugalmasság | 10 | 4 | |
| Vibráció | 5 | 4 | |
| Akusztika | 5 | 2 | |
| Erőátvitel | 10 | 9 | |
| Összesen | 50 | 29 | |
| Futómű |
Gyári beállítással a futómű egy 70-75 kiló körüli embernek még teljesen jó. Az egész motor egy élvezhető csomagot ad – főleg a költség oldalt is figyelembe véve.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
| Egyenesfutás | 10 | 7 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
| Komfort | 10 | 6 | |
| Összesen | 40 | 23 | |
| Biztonság |
Semmilyen elektronika nincs, mégis a saját menetteljesítményeihez képest meglepően jól dolgozik a fékrendszer.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 7 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
| ABS működése | 5 | 1 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
| Összesen | 35 | 18 | |
| Mindennapi használat |
A motor fizikailag akár két vékonyabb felépítésű embernek is teljesen kényelmes. Szélvédelme szerencsére nincs, így szép csendesen lehet utazni a fedélzetén. Hatótávolsága a komoly kalandmotorokéval vetekszik.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 8 | |
| Kényelem utas | 5 | 4 | |
| Szélvédelem | 5 | 1 | |
| Pakolhatóság | 5 | 2 | |
| Terhelhetőség | 5 | 3 | |
| Világítás | 5 | 4 | |
| Felszereltség | 5 | 4 | |
| Hatótávolság | 5 | 5 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 39 | |
| Költségek |
Olcsó megvenni és fenntartani, vagyis aki nem rohan sehova, az egy pofás és megbízható motort vehet, ha a BN125-re szavaz.
|
||
| Ár | 10 | 9 | |
| Fogyasztás | 5 | 5 | |
| Fenntartás | 5 | 5 | |
| Összesen | 20 | 19 | |
| Mindösszesen | 200 | 128 | |
| Benelli BN125 | |
| MOTORTÍPUS | Egy hengeres négy ütemű léghűtéses benzinmotor |
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 125 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 54 x 54.5 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Injektor |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 9.8:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 8.2 (11.1) / 9’500 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 10 / 7’000 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű olajfürdős |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | Szekvenciális öt sebességes |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
| VÁZ | Térhálós acélcső |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø35 mm fordított teleszkópvilla, rugóút 110.5 mm |
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali lengőkar, központi rugóstag állítható előfeszítéssel, rugóút 40 mm (nem kerékmozgás!) |
| ELSŐ FÉK | Ø260 mm szimpla tárcsafék, három dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
| HÁTSÓ FÉK | Ø240 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80-17 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 130/70-17 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’050 / 810 / 1’065 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’360 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 780 |
| HASMAGASSÁG (MM) | 190 |
| SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 142 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 13.5 |
| ÁR (HUF, 2018 AUGUSZTUS) | 669’000.- + 95’000.- regisztrációs adó |

A piros szín a váznak viszont nagyon jól áll, ez rengeteget dob az összképen
Cimkék:
A motoralkatresz.eu egy meglepően gazdag kínálattal rendelkező motorosbolt. Az üzlet és a webáruház különlegessége a különösen jó árstratégia.
Elolvasom »Nem akarsz esőcuccal bajlódni, de belerohadni sem a vízálló ruhába? Idegenkedsz a sok rétegtől? Akkor az Alpinestars Mirage modellje neked való!
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »