Benelli BN125 | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
Egy régi 125-ös léghűtéses négyüteműtől elvárhatóan annyira megy, hogy azért már lehet vele normálisan közlekedni városi-elővárosi szinten és kisebb/nyugodtabb túrák során. Ha valaki ezzel megelégszik, rendben van a tudása.
|
||
Teljesítmény | 5 | 3 | |
Nyomaték | 5 | 2 | |
Gázreakció | 10 | 5 | |
Rugalmasság | 10 | 4 | |
Vibráció | 5 | 4 | |
Akusztika | 5 | 2 | |
Erőátvitel | 10 | 9 | |
Összesen | 50 | 29 | |
Futómű |
Gyári beállítással a futómű egy 70-75 kiló körüli embernek még teljesen jó. Az egész motor egy élvezhető csomagot ad – főleg a költség oldalt is figyelembe véve.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 1 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 3 | |
Egyenesfutás | 10 | 7 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 6 | |
Komfort | 10 | 6 | |
Összesen | 40 | 23 | |
Biztonság |
Semmilyen elektronika nincs, mégis a saját menetteljesítményeihez képest meglepően jól dolgozik a fékrendszer.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 7 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 6 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 3 | |
ABS működése | 5 | 1 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 1 | |
Összesen | 35 | 18 | |
Mindennapi használat |
A motor fizikailag akár két vékonyabb felépítésű embernek is teljesen kényelmes. Szélvédelme szerencsére nincs, így szép csendesen lehet utazni a fedélzetén. Hatótávolsága a komoly kalandmotorokéval vetekszik.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 8 | |
Kényelem utas | 5 | 4 | |
Szélvédelem | 5 | 1 | |
Pakolhatóság | 5 | 2 | |
Terhelhetőség | 5 | 3 | |
Világítás | 5 | 4 | |
Felszereltség | 5 | 4 | |
Hatótávolság | 5 | 5 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 4 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 39 | |
Költségek |
Olcsó megvenni és fenntartani, vagyis aki nem rohan sehova, az egy pofás és megbízható motort vehet, ha a BN125-re szavaz.
|
||
Ár | 10 | 9 | |
Fogyasztás | 5 | 5 | |
Fenntartás | 5 | 5 | |
Összesen | 20 | 19 | |
Mindösszesen | 200 | 128 |
Benelli BN125 | |
MOTORTÍPUS | Egy hengeres négy ütemű léghűtéses benzinmotor |
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 125 |
FURAT X LÖKET (MM) | 54 x 54.5 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Injektor |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 9.8:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 8.2 (11.1) / 9’500 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 10 / 7’000 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Mechanikus működtetésű olajfürdős |
SEBESSÉGVÁLTÓ | Szekvenciális öt sebességes |
SZEKUNDERHAJTÁS | Lánc |
VÁZ | Térhálós acélcső |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | n.a. / n.a. |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS | Ø35 mm fordított teleszkópvilla, rugóút 110.5 mm |
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS | Kétoldali lengőkar, központi rugóstag állítható előfeszítéssel, rugóút 40 mm (nem kerékmozgás!) |
ELSŐ FÉK | Ø260 mm szimpla tárcsafék, három dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
HÁTSÓ FÉK | Ø240 mm szimpla tárcsafék, két dugattyús féknyereg, CBS kombinált kékrendszer |
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | nincs |
ELSŐ GUMIABRONCS | 110/80-17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 130/70-17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS | Euro4 |
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’050 / 810 / 1’065 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’360 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 780 |
HASMAGASSÁG (MM) | 190 |
SZÁRAZ TÖMEG (KG) | 142 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 13.5 |
ÁR (HUF, 2018 AUGUSZTUS) | 669’000.- + 95’000.- regisztrációs adó |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »