Pénteken még azzal vezettem fel a Suzuki óriásmulatságát, hogy ha nem egy XJR-el rónám az utakat, hanem meglenne még a Banditom, akkor én bizony a Hungaroringen tölteném az időmet szombaton. Azt azonban nem gondoltam, hogy akkora zuhany érkezik a térségbe amekkorához végül szerencsénk volt. Az eső egyben mosta el a strandolós, a bográcsozós és – minő fájdalom – a motorozós terveket. Persze azt akkor még nem tudtam, hogy az utóbbival bakot lövök. Hiszen, ameddig a Csepel-szigeten kuksoltunk, addig kiderült, hogy más gyönyörű napsütésben Mátrázott. De nem én voltam az egyetlen akit eltántorított a bődületes csapadék: a Hungaroringtől is sokan távol maradtak. Természetesen az is kár volt, hiszen a beszámolók szerint reggel 9 óra után kisütött a nap a pályán.
Összesen 622 motor gyűlt össze a Hungaroringen. A Guinness-rekord felállításához viszont az kellett volna, hogy 916 Suzuki motoros tegye tiszteletét a pályán, tehát 294 hamamacui gyártmány kellett volna még a teljes boldogsághoz. Azért szép volt fiúk, mi nagyon drukkoltunk azért, hogy összejöjjön!
A beszámolók szerint azonban azok, akiket nem riasztott el egy kis nedvesség, vagy nem az Open Road Festen mulattak a hétvégén, azok nem bánták meg, hogy kimerészkedtek. Guinness-rekord ide vagy oda, jó volt a buli. Fleischer Jefte a Magyar Suzuki Zrt. regionális motorkerékpár marketing menedzsere megköszönte az egybegyűlt motorosok részvételét és még arra is kitért, hogy talán egy másik alkalommal újra nekirugaszkodnak.
A Suzukit nem lehet okolni, tényleg kitettek magukért. Az alsó paddockban folyamatosan zajlottak a Hungaroring Motoros Akadémia valamint a Rendőrmotoros vezetéstechnikai tréningek, full ingyenesen. Közben a márkatulajok birtokba vehették a pályát és lehetett találkozni aktív Suzuki versenyzőkkel és persze kiállított versenymotorral is.
Fotók: Suzuki
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »