Az elgondolás, hogy a Royal Enfield elektromos motorokat fog gyártani, az olyan, mint étteremben fingani. Lehetni lehet. Végtére is nem tiltja semmi, csak valahogy nehezen illenek egymáshoz a részletek. De jobb ha megbarátkozunk ezzel a dologgal, hiszen hivatalosan is bejelentették, hogy minden motorok legretróbbik gyárának angliai fejlesztőközpontjában már verejtéket nem kímélve küzdenek egy villanyos erőforrás létrehozásán.
A cég indiai elnöke – Rudratej Singh – nagyon egyszerűen és lényegretörően fejezte ki magát azügyben, hogy miért vált a céljukká a jövő piacán terjeszkedni. Úgy fogalmazta meg félelmeit, hogy még azelőtt kell megoldást találni a fenntartható közlekedésre, mielőtt a jegesmedvék átveszik az uralmat Kaliforniában. A gondolat természetesen dícséretes, hiszen ki más tehetne a közlekedés fejlesztéséért, ha nem az, aki a közvetlen közelében van a járműgyártásnak, és azon belül is talán az egyik leggigantikusabb motorkerékpáros piacának?
Persze mi beértük volna azzal a magyarázattal is, hogy akár kapálózunk ellene, akár nem: ez a jövő. Ilyen irányba kell fejleszteni, ha valaki talpon akar maradni. Mindazonáltal mégiscsak jobb érzés, hogy van egy nemes vezérletű motiváció a dolog mögött, mert akkor egy egészen kicsit szebbnek látjuk a világot. A cég igyekszik a már meglévő platformjait kihasználni, de a közleményük szerint szükség esetén az új fejlesztésektől sem riadnak vissza. Na erre varrjatok gombot!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »